Hva er ditt synn på sider som f.eks. facebook?
Er jo så utrolig mange som er medlem der, alt fra kamerater til familie, så jeg merker presset stiger når alle fettere og kusiner sitter å prater om akorat facebook og lurer på hvorfår jeg ikke har meld meg inn enda.
Er det helt greit av meg å akorat boykotte dette og gå glipp av å prate med gamle klassekamerater/venniner som jeg ikke har sett siden skolen, ikke få være med i grupper som støtter, banlyser, bygger eller unnetrykker ting og tang i værden og livet?
Så tenker jeg også på det faktumet at det er jo en grunn til at vi ikke har kontakt gjenom det sosiale netværket i dag. Man har liksom vokst frahverandre og har kansje helt andre innteresser en det jeg har.
Klart det er koselig å prate med gamlekjente men det blir jo som oftest bare med den ene gangen man prater over facebook. Blir jo bare liggene i vennelista å støve som det altid har gjort siden skolen.
Kansje jeg er litt trangsynt her nå men vill gjerne høre om det er flere som meg eller noen som har noen formening om akorat dette med nettsamfunn.
For mitt vedkomende holder det å være bruker på forumet vårt