Kristine skrev:1 eller 4, spiller det noen rolle? Neida:P Men skal du ta alle samtidig?
Dem visste ikke enda, men regna med å ta 1-2 av gangen
Kristine skrev:Og om du skal sy, så får du følelsen av at tannkjøttet er sydd fast til kinnet ditt, men dette går over. Slik var det med meg alle gangene også.

Det tok ikke mye studering i speilet før jeg skjønte at det var stinget som var problemet. Jeg endte opp med å ta turen ned på mitt lokale apotek, kjøpe en engangs-skalpell for å fjerne stinget. Det var først når jeg trakk det ut av kjeften at jeg kjente det gå ut av innsiden av kinnet mitt, som blødde godt. Tannlegen hadde rett og slett sydd kjeften min fast til innsiden av kinnet mitt.
Tannkjøttet hans var faktisk sydd fast!
En blodåre ble skadet og pumpet ut blod, tannlegen hadde ikke sett lignende. Sydde fast noe tampong-greier og jeg dro hjem. Dagen etter skulle tannlegen fjerne tampong-greiene, og da pumpet fortsatt blodet ut. Ble sendt til sykehus der de fikk stanset blødningen og sydde noen sting.
Jeg har 4 tenner som skal trekkes, og ser at ca hver tredje eller fjerde person som har trukket ei tann har fått noe trøbbel.
Da blir sannsynligheten sånn ca 1/3 og jeg vil få trøbbel med èn eller to av fire tenner. Hmprf.
Takk for beroligende ord Kristine!
Teorien min er litt, at de som nylig har trukket tenner sitter igjen med så store psykiske skrammer at de er nødt til å fortelle sannheten når dem først blir spurt.
I min alder vil sannsynligheten for å treffe på en slik person være ganske høy, da jeg er 20, og de dukker fram mellom 18 og 25års alderen.
De andre som melder om gode tider og supre tannlegetimer er klar over det faktum at visdomstanntrekking er fryktelige greier, men det må gjøres, så da sier man heller at det går bra.
Motbevis teorien min Kristine!
Ingvar, din syke jævel
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei