Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
Puff
- 2.0 bar

- Innlegg: 647
- Registrert: 19 apr 2006, 14:16
- Medlemsnummer: 409
- Navn: Svein Holten
- Bil: Saab 9-5
- Sted: Molde
Legg inn
av Puff » 19 apr 2008, 16:44
Hei
Har en liten plan om å bytte takvingen på 9-5'n min,har nå den orginale,men vil ha Hirsch sin i stedet.
Hva gjør jeg med hullene som blir fra orginalvingen? Dem skulle vel tilfeldigvis ikke passe overens?
Blir dette så mye jobb at det er bare å glemme det?
På forhånd takk
Mvh
Svein
2003 Saab 9-5 2.0t
-
Turbo Kenneth n387
- 1,5 bar

- Innlegg: 348
- Registrert: 05 jan 2006, 23:26
- Medlemsnummer: 387
- Navn: Kenneth Holsæther
- Bil: 8 stk saab
- Sted: Eidsvåg i Romsdal
-
Kontakt:
Legg inn
av Turbo Kenneth n387 » 19 apr 2008, 20:50
Hallais Puff,har ikke spoilern din 3 festepunkter?Ett på vær side og en i mitten?
Isåfall så får du ett hull i mitten du ikke får brukt,visst jeg har rett da,å det er jo slettes ikke sikkert
På hirsch vingen har du ikke festet i mitten.
Du har jo sett den jeg har,det er hirsch spoiler.
Mvh Kenneth
02 9-3 2.2 Tid
00 9-5 Griffin Estate
91 9000 2.3t med airflow
91 900 Aero under restaurering
89 900 Aero cab
88 900 Aero med airflow
71 99 4 dørs
71 95 varebil
-
Puff
- 2.0 bar

- Innlegg: 647
- Registrert: 19 apr 2006, 14:16
- Medlemsnummer: 409
- Navn: Svein Holten
- Bil: Saab 9-5
- Sted: Molde
Legg inn
av Puff » 19 apr 2008, 21:16
Hehe,det tenkte jeg F*** ikke på
jaja, da blir det lakkering etc da

2003 Saab 9-5 2.0t
-
Kenneth N662
- 0.7 bar

- Innlegg: 157
- Registrert: 26 apr 2006, 12:02
- Bil: Saab 9-5 Aero '01
- Sted: Narvik
Legg inn
av Kenneth N662 » 20 apr 2008, 04:32
mulig jeg bajser på benet nå

men, tror ikke den er skrudd på det midterste festet, så.. da blir det bare å plukke bort limet der i såfall (skruehullene vet jeg ikke om passer)
Hjalp deg vel ikke så mye, men... anyway

Don't touch nothing! You can't negotiate turns. You can't signal properly. You can't maintain speed. You can't parallel park. Hell, you can't drive, honey.
'01 9-5 Aero -=Kenneth N662=-
-
Morten S.
- MAX BOOST
- Innlegg: 2028
- Registrert: 20 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N1507
- Navn: Morten Sølsnæs Strandmoe
- Bil: 2 x TT, V4, og900 og 9-3 SC
- Sted: Vestfold
-
Kontakt:
Legg inn
av Morten S. » 20 apr 2008, 07:52
Puff skrev:Hei
Har en liten plan om å bytte takvingen på 9-5'n min,har nå den orginale,men vil ha Hirsch sin i stedet.
På forhånd takk
Mvh
Svein
Hva skal du gjøre med den gamle? Selge den
/mvh Morten
"Alt" fra totakt til turbo
-
Turbo Kenneth n387
- 1,5 bar

- Innlegg: 348
- Registrert: 05 jan 2006, 23:26
- Medlemsnummer: 387
- Navn: Kenneth Holsæther
- Bil: 8 stk saab
- Sted: Eidsvåg i Romsdal
-
Kontakt:
Legg inn
av Turbo Kenneth n387 » 20 apr 2008, 13:55
Hei igjen Puff,har sjekka EPC`n,spoilern din er nok skruet tre plasser visst den er montert slik som den skal være montert.
Men det er jo bare å nappe ut ei gummi prop i bakluka di så klarer du sikkert å se om den er skrudd i mitta eller ikke.
Mvh Kenneth
02 9-3 2.2 Tid
00 9-5 Griffin Estate
91 9000 2.3t med airflow
91 900 Aero under restaurering
89 900 Aero cab
88 900 Aero med airflow
71 99 4 dørs
71 95 varebil
-
Peter
- Overload!!!
- Innlegg: 1357
- Registrert: 07 apr 2006, 18:10
- Medlemsnummer: 813
- Navn: Peter Strandmoe
- Bil: '01 9-3 Aero
- Sted: Sandefjord
Legg inn
av Peter » 20 apr 2008, 20:47
Mostra skrev:Puff skrev:Hei
Har en liten plan om å bytte takvingen på 9-5'n min,har nå den orginale,men vil ha Hirsch sin i stedet.
På forhånd takk
Mvh
Svein
Hva skal du gjøre med den gamle? Selge den
/mvh Morten
Nei pappa du skal ha Hirsch vinga du og

eller en som likner

-
Ole-P-N154
- 2.0 bar

- Innlegg: 994
- Registrert: 05 mar 2003, 01:00
Legg inn
av Ole-P-N154 » 22 apr 2008, 11:57
Smaken er jo som baken.....
Men min smak sier meg at det er Hirsch sin vinge som er den peneste på 9-5 estate.
Den følger bilens form på en flott måte, og ser intergrert ut

(ikke som om den er "satt på")
Bare en meningsytring!
Hilsen Ole-P. N-154