Moderator: Moderatorer
Vil du ha den tøffe versjonen, der jeg blåser toppen i ett hav av røyk og flammer på langsiden i ca 250km/t etter å ha kjørt forbi en Supra og 4 Cosworther?ArntR. skrev:fortell fortell... omså lyg![]()
ka skjedde??
Det var du som stod der ja.. Så bakluka, men fikk ikke rota meg bortover.. Var det du som måtte tape på igjen skilta?TurboTaf skrev:hiver på mine egne minner fra våler, disse er nok litt mer positive.
jeg stod på området til Gatebil Vestnes.
syns det var skuffende få og900 på utstillingen... jeg, petter og en hvit cab (børre n17?)
håper på bedre oppmøte på rudskogen!![]()
det var no kompisen min med 240 FT som måtte tape på igjen skilta, men det var jeg som var borte å leverte den tilbake ja...Børre N17 skrev: Det var du som stod der ja.. Så bakluka, men fikk ikke rota meg bortover.. Var det du som måtte tape på igjen skilta?
Kristian N70 var der med ogcabben sin også..
Ja, heheMorten N106 skrev:Da lever den igjen![]()
jeg innså nederlaget og satte den rett inn på verkstedet til en venn av faderen som har vært endel borti Saab.
Det var jeg vel egentlig litt glad for nå, det viste seg at det var et mer eller mindre usynlig kabelbrudd ut ifra motorstyringen(?) under dashboardet på høyresida som forårsaket det.
Tenker jeg hadde funnet den feilen ganske kjapt selv .....