Erik N823 skrev:Jeg har en en 1999 9-3 med lavtrykksturbo (125' km, T5, 154 hk), ingen modifiseringer er gjort på bilen. ...........
Er disse lavtrykksturboene så daffe originalt?
Kan jeg umulig tro! Ikke engang en 9-5 2,0t er så dau som det du beskriver her!
Har du full kontroll på vedlikeholdet? Plugger, luftfilter, vakuumslanger er i orden? Bensinfilter skiftet? Er vel rundt 100 000 - 120 000km det skal skiftes, er 110 000km på 9-5'en min iallfall.. Sjekk også om eksosanlegget er tett! Kan rase innvendig, selv om det er helt og fint utvendig!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Skjedde på min 9000 2,3ltt, den var alvorlig dau, til jeg fikk bytta bakre potte, da kom det seg ja..
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
MVH Gunnar Medl. N326
9-3 '02 2,3 prosjekt...
9-3 2.0s '98
9-5 Estate 2.0t aut '01
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Solgt
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
9-3 2,3i '98, nå avskiltet delebil.
x 9000cse 2.3t '96(solgt)
x 9000cc 2.3i '90 (solgt)
x 9000cc 2.0T '90(totalvraket)