Hei folkens!
Sitter akkurat nå å skal overhale en hovedsylinder på bila:) Er litt forvirra nå, sitter med ei kobberskive/-pakning til overs og noe som ligner på ei pakning som skal inn i sylinderen, men det er ikke hull i den. Formet som en liten kopp. er ikke i stand til å se at noen av disse to delene kom ut da jeg åpna sylinderen.
Fast bestemt på å ikke drite meg ut, gjorde jeg allikevel ei lita tabbe. det sitter to gummipakninger på stempelet inne i sylinderen. skal konen på begge peke samme vei? Ble plutselig usikker.
Runar
Overhaling hovedsylinder på clutch 9k M88.
Moderator: Moderatorer
- Runar N403
- 1,5 bar
- Innlegg: 467
- Registrert: 29 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 403
- Navn: Runar Tollan
- Bil: 9000, 9-5
- Sted: Nord-Østerdalen
- Audun N346
- 1,5 bar
- Innlegg: 447
- Registrert: 09 apr 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 346
- Navn: Audun
- Bil: 9-3 TiD 2002
- Sted: Trondheim
Re: Overhaling hovedsylinder på clutch 9k M88.
Kan ikke så mye om 9k, men på min OG900 var det med flere gummiting og skiver i pakka enn det som kom ut av den gamle sylinderen. Monterte uten de som var til overs, og clutchen fungerer strålende mer enn 1.5 år etter:)
Audun, N346
- Saab 9-3 TiD '02
X SAAB 900 Jubileum m88 (-84T16 motor)
If it aint broke, modify it!
- Saab 9-3 TiD '02
X SAAB 900 Jubileum m88 (-84T16 motor)
If it aint broke, modify it!