Så... da har jeg og Steffen leka oss med felgrens, i all hovedsak har jeg for første gang prøvd å dokumentere noe, så ta dette med en lastebil salt
Har brukt 3 forskjellige midler på felgene, og for å røpe det hele, èn stikker seg så djævelsk ut som man kan få det.
Først har vi utgangspunktet, ta høyde for at alle fire felgene er like skittne.
Så brukte jeg på ene felgen
P21S.
Hadde bare en desiliter igjen ca, så jeg fikk bare tatt en felg, og jeg merket at den inngrodde skjiten på felgene med en gang startet å sive med den rosa guffa.
Så brukte jeg Turtle Vax sin felgrens... huff...
Og slik så den ut i bruk.... fine bobler i allfall
Også prøvde jeg Shell sin felgrens, og her ser dere dette.

Noe som kan nevnes at både Turtle Vax og Shell sin felgrens ikke var noe annet enn bortkastet tid.
Det fungerte faktsisk så dårlig, at jeg gadd ikke ta noe "etter"-bilde en gang. For jeg kunne ikke se noe forskjell.. ingen!
Men jeg legger med etterbilde av P21S.
P21S koster ca. dobbelt så mye som konkurrentene, men det er et faktum jeg ikke kunne bry meg mindre om! Felgene ble *helt* rene, og dette bare med å påføre det på felgene, og vente 3 minutt og spyle av de.
Ikke svamp, ikke gnikking og bannskap.
Dette er utvilsomt det produktet jeg er mest fornøyd med, det kan rett og slett ikke bli bedre.
Jeg trodde først jeg hadde masse rare flekker på felgene mine etter jeg hadde vasket det med P21S, men det var bare refleksjoner av vanndammen bilen sto i etterpå, og jeg har aldri sett at mine felger kunne skinne
I forkant av dette så hadde Steffen kjøpt den literen vi hadde i utgangspunktet og brukte dette på sine 18", og jeg trodde først at han hadde blitt lurt.. "130 kr. for ei flaske som skal gjøre det inngrodde der rent på 3 minutter? HAH"
Jeg tok veeeldig feil
Så¨nå har jeg bestilt en 5-liters dunk derfra