Jeg skal bytte dempere bak på min 9k, greit nok. BEstiller alle deler (monteringssett, dempere og foringer) fra SP. Så går det alt for lang tid og jeg får alt unntatt foringer. Hjelper jævlig lite. Men i det monteringssettet er det med to foringer som ikke er på det bildet som viser monteringssettet på SPs nettsider. Så ringer jeg SP og spør om disse er til krengningshemmerne og han sier NEI DET ER DE IKKE.
Han mente de var til selve demperne, men i mine dempere sitter det allerede foringer (det gjør det ikke på alle sa han).
Så ser jeg på bildet av art.nr 85.2011 og det likner mistenkelig på det jeg har. Det som er pussig er at boltene og foringene lå i en forseglet pose. Jeg tok en titt på krengningshemmerne og prøvde å se på foringene, de ser ganske like ut.
I og med at SP sier at jeg ikke kan bruke de på krengningshemmerne spør jeg dere godtfolk! ER DETTE RIKTIG FORING TIL KRENGNINGSHEMMERNE, altså de som sitter i endene. Virket som om han på SP var litt usikker på hva jeg hadde fått.
Bilen er en 9k cs fra 95. Kan noen si med 100% sikkerhet om det er riktig eller galt?
Og må jeg helt ut med krengningshemmeren og presse foringene inn med presse?