Som tittelen sier, så er jeg på vei til å skifte seter om dagen, ut med originale stoffseter som har gjort jobben sin i 375000 km (overraskende bra fortsatt faktisk) og inn med 9k aero-stoler. De gamle setene mine var begge "auto heated" som det så fint heter, så kontakt ligger klar for dette. I forbindelse med dette har jeg 2 spm:
1: Siden jeg har gått til innkjøp av originale knapper og vil ha manuell styring av varmen, så lurer jeg på hvor kontakten under setene ender? Jeg
vet jeg burde sjekket el-skjema men jeg har ikke dette for hånden akkurat nå, og vet at mange har gjort dette før meg

(også er jeg
bittelitt lat også) Jeg har en antagelse at det ligger klart bak dashen, da jeg har alt annet i ledningsnettet mitt her (elspeil, tåkelys, ekstra grøftelys, og i tillegg til dette to kontakter med lik lede-pinout, samt alt det vanlige som AC, resirk, bakrute og varselblink). Jeg
kan dra frem multimeteret, men håper på å snylte litt ekspertise her
2: Jeg må legge inn strøm til bevegelsesmotoren, og der er det jo mange muligheter for en fantasifull elektroingniør. Det enkleste hadde vært å ha strøm på til enhver tid, men jeg tenkte på å koble powah til kupelyset, så skal det i prinsippet gå an å kjøre sete uten å kjøre bil

Hva slags erfaringer har folk her, og hvor er det enkleste stedet å hente ut signal her?