DENNE musbio'n

For det første så er det ikke lys i musbio'n, annet enn akkurat når jeg holder INFO knappen inne. Displayet virker for man kan skimte klokka i bakgrunnen ved sterkt motlys, men der er altså ikke lys. Har hendt et par ganger (på de 2 ukene jeg har hatt bilen) at lyset har kommet tilbake en liten stund, for så å forsvinne igjen.
For det andre så har ikke utetemp. det helt bra. Noen ganger viser den -10 grader, andre ganger +37..

Hender også av og til at det plutselig blir lys i girindikasjonen på instrumentpanelet, men jeg har da sannelig manuell kasse i min bil

Skal det være bensinforbruksindikator på instrumentpanelet mitt (ikke bare tall, men en slik en med "grafisk" måling.. altså den ene vannrette linjen under girindikatoren for aut. ) ? Er ikke lys der hos meg.
Dimmeren som sitter ved lysbryteren virker kun på instrumentpanelet og selve dimmebryteren, alt annet forblir like belyst.
Har ikveld hatt av toppen på dashbordet for å prøve å få bukt med disse problemene, uten særlig hell. Alt av kontakter osv. ser bra ut, forutenom den ene til musbio'n. Løse ledninger ble festet ordentlig, men til ingen nytte. Lyspærer er hele, og det samme med sikringene. Ligger noen kontakter baki kabelsalaten som ikke er tilkoblet, men noe av dette må vel være til den originale klokka som sto der før.
Har varmeseter i bilen min, og kontakter under setene hvor disse passer. Ser også ut til at det går ledninger fra disse og fremover til dashbordet. Har omtrent endevendt ledningsnettet under der, men ikke POKKER om jeg finner noen kontakt til setevarmebryterne!!

Tror det var alt for nå..