Tips for reingjering av frontrute
Moderator: Moderatorer
Tips for reingjering av frontrute
Hei! No var eg på godkjenning med bilen, og noko av det han pirka på var at det er merker i frontruta etter viskararne. Trur det er noko som ligg"utanpå" ruta, altså at det ikker ser slitt seg inn i ruta. Lurte derfor på korleis eg kan få vekk dette, om det lar seg gjere. Eg må prøve alle alternativ før eg eventuelt på skifta ruta 

Saab 9-5 Vector Sport M05
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Ein ting som funkar bra (og er forholdsvis rimlig) til vanlig reingjering av frontrute er spylarveskekonsentrat. Du må selfølgelig vere obs. på at du ikkje sølar på lakken....
Ellers har eg høyrt at eit halvt eple som Freshmaker foreslår skal vere bra.
Og bruk av Rain-X er ei sjølvfylje, for det fysste vert ruta mykje blonkare, for det andre lettare å reingjere, og for det tredje får du ein sjukt stilig effekt når du køyrer i regnver.
Ei forutsetning er sjølvsagt at ruta er 110% rein, og at du legg på 3-4 lag istarten og vedlikeheld med å legge på eit par-tre lag avogtil alt etter som kor mykje du brukar viskarane og kor mykje du køyrer. Men å etterbehandle ein gong annkvar-kvar tredje månad om du køyrer mykje må nok til. Eg klarer meg med å etterbehandle ein gong i månaden. Er ikkje mykje arbeid heller, tek deg kanskje 5 minutt å gjere når du alikavel vaskar bilen.
Har også antydningar til viskarslitasje på ruta mi, men har fått det ganske bra vekk med Rain-X. Du kjøper det på HydroTexaco og Shell, dei har somregel, i tilegg til alle bilrekvisitasjapper med respekt for seg sjølv.
Ellers har eg høyrt at eit halvt eple som Freshmaker foreslår skal vere bra.
Og bruk av Rain-X er ei sjølvfylje, for det fysste vert ruta mykje blonkare, for det andre lettare å reingjere, og for det tredje får du ein sjukt stilig effekt når du køyrer i regnver.
Ei forutsetning er sjølvsagt at ruta er 110% rein, og at du legg på 3-4 lag istarten og vedlikeheld med å legge på eit par-tre lag avogtil alt etter som kor mykje du brukar viskarane og kor mykje du køyrer. Men å etterbehandle ein gong annkvar-kvar tredje månad om du køyrer mykje må nok til. Eg klarer meg med å etterbehandle ein gong i månaden. Er ikkje mykje arbeid heller, tek deg kanskje 5 minutt å gjere når du alikavel vaskar bilen.
Har også antydningar til viskarslitasje på ruta mi, men har fått det ganske bra vekk med Rain-X. Du kjøper det på HydroTexaco og Shell, dei har somregel, i tilegg til alle bilrekvisitasjapper med respekt for seg sjølv.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
ca 3200 +moms og montering. Dersom du har delkasko kan du umulig ha mer enn 2000 i egenandel på forsikringa. Det er bare å ta kontakt med et bilglassfirma, det hender de slår av på egenandelen for å få oppdraget.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230