Lurer da på følgende.
Vet at man (ihvertfall) tidligere kun betaler mva for å få denne inn til Norge iom at den er "veteran". Men,.....
Hvordan er det med å få dette godkjent i Norge????
Sjekk link og gi meg svar da jeg fikk veeeeeldig lyst på denne. Har sendt mail til selger allerede.
http://www2.blocket.se/view/2820860.htm?l=0&c=1&city=0
71 mod. 99 m turbo selges i Sverie
Moderator: Moderatorer
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Innlegg: 846
- Registrert: 20 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Hm, ser artig ut den der... 
Det du kan trenge for ei importering er eit bevis frå SAAB at bilen er typegodkjend. Kan verte eit lite problem i dette tilfelle om ombyggarjobben ikkje er gjodt skikkelig.
Måten eg tippar på det kan godkjennast på er å på eit bevis frå SAAB Norge på at basisbilen (M71 99 1.75l evt 1.5l) kan importerast. Samtidig ber du om dokumentasjon på ombygging, og då kjem det ann på om bilen du kikar på har alle dei delane SAAB Norge krev. Har du desse to papira ville eg tru at importen skulle gå bra. Eit tips er dog. å høyre med både tollvesen, biltilsyn og SAAB Norge før du handlar. Får du ja frå alle tre partar på at du får importert bilen som ein veteran, og at du vil få den godkjend, er det berre å gi gass.
Ang. avgifter som må betalast er det som du seier MVA av CIF-verdien (altså kjøpesum i SEK+fraktpris til Norsk grense) pluss eingongsavgift i gruppe "i" (om bilen får importerast som veteran) som er på 2973,- NOK inkl. mva. I tilegg til det kome ein kostnad på teknisk kontroll (er vel 400 eller noko rundt der), pluss ein kostnad på nye skilt som er rundt 250-300kr.
Sjekk http://www.toll.no/kunde_info/brosjyrer/bil/bil.html for lover og bestemmelsar, pluss tollsatsar.
Sjekk http://www.toll.no/kunde_info/brosjyrer ... vgift.html for ei sjekkliste omkring import av bil. No vert det litt annleis altmedan du skal importere ein veteran, mellom anna er eg litt usikker på om du treng COC-beviset (også kalla ECE).
Sidan det er svenskeimport, husk å ta kopi av vognkort, for på baksida av kjøp/sals-meldinga som skal sendast til Vägverket finns dokumentasjonen for fysstegongs reg. i Sverige. Det må du ha for å få avgiftsrabatten som du skal ha. Holdt på å gå i baret der sjølv, måtte nesten importere 100% eingongsavgift, heilt til eg kom på at eg hadde kopi av vognkort liggandes i 9k-en...
I tilegg må du passe på å passere grensa ved ein bemanna tollstasjon, slik at du får fyllt ut transittdokument. Fks. overgongen ved Svinesund og ved Eda (Kongsvinger-grensa) er døgnbemanna, også i helgane.
Men det eg ville ha gjordt var å hatt kontakt med toll/biltilsyn, for å få vite gongen i dette, slik at du eksakt veit kva som må gjerast, slik at du har alle papir klare. Då slepp du å bruke mykje tid, og kanskje pengar på dårlige forberedelsar.
LYKKE TIL!

Det du kan trenge for ei importering er eit bevis frå SAAB at bilen er typegodkjend. Kan verte eit lite problem i dette tilfelle om ombyggarjobben ikkje er gjodt skikkelig.
Måten eg tippar på det kan godkjennast på er å på eit bevis frå SAAB Norge på at basisbilen (M71 99 1.75l evt 1.5l) kan importerast. Samtidig ber du om dokumentasjon på ombygging, og då kjem det ann på om bilen du kikar på har alle dei delane SAAB Norge krev. Har du desse to papira ville eg tru at importen skulle gå bra. Eit tips er dog. å høyre med både tollvesen, biltilsyn og SAAB Norge før du handlar. Får du ja frå alle tre partar på at du får importert bilen som ein veteran, og at du vil få den godkjend, er det berre å gi gass.
Ang. avgifter som må betalast er det som du seier MVA av CIF-verdien (altså kjøpesum i SEK+fraktpris til Norsk grense) pluss eingongsavgift i gruppe "i" (om bilen får importerast som veteran) som er på 2973,- NOK inkl. mva. I tilegg til det kome ein kostnad på teknisk kontroll (er vel 400 eller noko rundt der), pluss ein kostnad på nye skilt som er rundt 250-300kr.
Sjekk http://www.toll.no/kunde_info/brosjyrer/bil/bil.html for lover og bestemmelsar, pluss tollsatsar.
Sjekk http://www.toll.no/kunde_info/brosjyrer ... vgift.html for ei sjekkliste omkring import av bil. No vert det litt annleis altmedan du skal importere ein veteran, mellom anna er eg litt usikker på om du treng COC-beviset (også kalla ECE).
Sidan det er svenskeimport, husk å ta kopi av vognkort, for på baksida av kjøp/sals-meldinga som skal sendast til Vägverket finns dokumentasjonen for fysstegongs reg. i Sverige. Det må du ha for å få avgiftsrabatten som du skal ha. Holdt på å gå i baret der sjølv, måtte nesten importere 100% eingongsavgift, heilt til eg kom på at eg hadde kopi av vognkort liggandes i 9k-en...

Men det eg ville ha gjordt var å hatt kontakt med toll/biltilsyn, for å få vite gongen i dette, slik at du eksakt veit kva som må gjerast, slik at du har alle papir klare. Då slepp du å bruke mykje tid, og kanskje pengar på dårlige forberedelsar.
LYKKE TIL!
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Innlegg: 846
- Registrert: 20 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo