uekte aero
Moderator: Moderatorer
- ole anders
- 0.7 bar
- Sted: Hønefoss
uekte aero èr
jeg lurte bare på om det er noen som veit hvor mange aero som er solgt i norge på 80 tallet. det virker som det er så veldig mange uekte . Har selv en 86 aero som garantert er ekte ,og som jeg også kjenner han som solgte den ny .
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: uekte aero èr
Desverre, eg har spurt SAAB Norge om det same, men dei har heller ikkje oversikt over det.ole anders skrev:jeg lurte bare på om det er noen som veit hvor mange aero som er solgt i norge på 80 tallet. det virker som det er så veldig mange uekte . Har selv en 86 aero som garantert er ekte ,og som jeg også kjenner han som solgte den ny .
Det en kan sjå om det er Aero eller ei er å be SAAB Norge om eit chassisnummeroppslag, då kan dei finne det ut.
Ellers kan du visstnok sjå om det er ein Aero eller ei ved hjelp av typebetegnelsen til bilen, Aero skal etter det eg huskar har AER til slutt i typebetegnelsen. Min vanlige T16 har typebetegnelse SAAB 900 T16 AD35L SR.
SR skal vissnok stå for soltak, kva resten der står for har eg ingen anelse om, men ein av dei øvrige indikerar nok at det er ein 3d.
Er det foressten nokon som har oversikt på kva dette betyr? Veit det var eit slik oversikt på det gamle STCS-forumet, men ingen der har kome med ei oversikt med det eg veit heller på det "nye" forumet. So om nokon veit/har, rop ut!
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Re: uekte aero èr
Dersom du hadde hatt en 5dørs hadde nummeret vært AD55L. Var og så på en 5dørs T16 `91 når jeg var på ferie i sverige, denne bilen hadde samme utstyrs nivå som en `87 900c atså ingenting. Ser du også har en `91 hva slags originalutstyr har din?Hjelle, N6 skrev:Desverre, eg har spurt SAAB Norge om det same, men dei har heller ikkje oversikt over det.ole anders skrev:jeg lurte bare på om det er noen som veit hvor mange aero som er solgt i norge på 80 tallet. det virker som det er så veldig mange uekte . Har selv en 86 aero som garantert er ekte ,og som jeg også kjenner han som solgte den ny .
Det en kan sjå om det er Aero eller ei er å be SAAB Norge om eit chassisnummeroppslag, då kan dei finne det ut.
Ellers kan du visstnok sjå om det er ein Aero eller ei ved hjelp av typebetegnelsen til bilen, Aero skal etter det eg huskar har AER til slutt i typebetegnelsen. Min vanlige T16 har typebetegnelse SAAB 900 T16 AD35L SR.
SR skal vissnok stå for soltak, kva resten der står for har eg ingen anelse om, men ein av dei øvrige indikerar nok at det er ein 3d.
Er det foressten nokon som har oversikt på kva dette betyr? Veit det var eit slik oversikt på det gamle STCS-forumet, men ingen der har kome med ei oversikt med det eg veit heller på det "nye" forumet. So om nokon veit/har, rop ut!
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1999 SAAB 9-3 SE LTD 200hk Monte carlo gul
1997/1998 SAAB 9000 CSE Classic
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Min T16 har det meste av utstyr, det eg manglar er vel cruicekontroll, elseter og det grymaste lydsystemet. Startar en å flisespikke er dt også ein del tilbehør eg manglar, som el.antenne og skinn damask/girkule.
Ellers har eg det mest vanlige utstyret på 900, pluss litt til; skinnseter, el. speil/vindu/luke, klima, avtagbart drag og org. alarm. Er ihvertfall det eg kan kome på ifarta.
Ellers har eg det mest vanlige utstyret på 900, pluss litt til; skinnseter, el. speil/vindu/luke, klima, avtagbart drag og org. alarm. Er ihvertfall det eg kan kome på ifarta.
- skilpaddaN287
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N287
- Navn: Magne Elvenes
- Sted: Mosjøen
Hva satt i originalt og hva er ettermontert?Hjelle, N6 skrev:Min T16 har det meste av utstyr, det eg manglar er vel cruicekontroll, elseter og det grymaste lydsystemet. Startar en å flisespikke er dt også ein del tilbehør eg manglar, som el.antenne og skinn damask/girkule.
2000/2001 SAAB 9-5 2.0 Aut sedan
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
1986 Yamaha RD 350 YPVS
1998 Holder C230
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Med det eg veit er alt som eg har orginalt montert frå fabrikk.skilpadda skrev:Hva satt i originalt og hva er ettermontert?Hjelle, N6 skrev:Min T16 har det meste av utstyr, det eg manglar er vel cruicekontroll, elseter og det grymaste lydsystemet. Startar en å flisespikke er dt også ein del tilbehør eg manglar, som el.antenne og skinn damask/girkule.
Alarmen er vel gjerne montert hjå forhandlar, men det er orginal alarm.
Selgar snakka om at klima var ettermontert, han meinte på at det ikkje var mulig å få både luke og klima, men eg har mine tvil om det for å seie det slik.
Eg har ihvertfall ikkje ettermontert noko utstyr.