Er det noen som har bilde av hvor dem har satt dumpen hen? på Saab 900 Turbo 8v, så jeg kan få noen ideer..
og en ting til.. bilen min er vist orginalt senka, noen som evt vet hvor mye den er senka?
avlastnings ventil
Moderator: Moderatorer
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Innlegg: 391
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Sted: Narvik
Har du intercooler så setter du dumpen på det røret fra ic'n til innsuget, bare å sveise på en avgreiner der. eller så gjør du det samme på røret mellom turbo og innsug.. Men sett den nærmere innsuget enn turboen!
For dumplyd-kåte folk fins det jo fordeler ved K-jet!
husk å plugge hølet til org avlastn. ventil...noen 8v har ikke slik originalt, men min hadde fått ettermontert på Saab rett etter levering..var en -85:a.
For dumplyd-kåte folk fins det jo fordeler ved K-jet!

husk å plugge hølet til org avlastn. ventil...noen 8v har ikke slik originalt, men min hadde fått ettermontert på Saab rett etter levering..var en -85:a.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
Kva er eigentlig forskjellen på den resirkulerande ventilen til saab, og ein dumåventil som går ut i det frie? Den orginale sug vel inn når motoren går på tomgang også, eller? Tenkte å la min orginale ventil gå ut i det "frie", men då sug den jo falsk luft. Mulig eg må ha ein einvegsventil. Nokon som har gjort dette?
Saab 9-5 Vector Sport M05
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Orginal senk er vel 15mm, om ikkje det er fleire versjonar ute og går. Min 900 hadde visstnok sportsunderstell, og der stemde 15mm bra når eg kontrollmålte før og etter eg konterte Lesjöfors. Bilen vart ca. 10mm lavare med Lesjöfors, sidan dei skal senke rundt 25mm frå ein standard 900 får eg på min reknemåte det til at dei fjørene som var på bilen orginalt senka 15mm.
- Jon Magnus N251
- 1,5 bar
- Innlegg: 460
- Registrert: 14 nov 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N251
- Navn: Jon Magnus
- Bil: M84 og900, M02 9-3 SE
- Sted: Drammen
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Innlegg: 391
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Sted: Narvik
Ok da tok jeg nok feilHjelle, N6 skrev:Orginal senk er vel 15mm, om ikkje det er fleire versjonar ute og går. Min 900 hadde visstnok sportsunderstell, og der stemde 15mm bra når eg kontrollmålte før og etter eg konterte Lesjöfors. Bilen vart ca. 10mm lavare med Lesjöfors, sidan dei skal senke rundt 25mm frå ein standard 900 får eg på min reknemåte det til at dei fjørene som var på bilen orginalt senka 15mm.

Glenn N101