Den skal tidlig krøkes...
Moderator: Moderatorer
- Pasient N657
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N657
- Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
- Sted: Lillehammer
Re: Den skal tidlig krøkes...
Takk det samme 

Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
- Haaka
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N1236
- Bil: Saab900SEturbo94'
- Sted: Oslo (Tromsø)
Pasient N657 skrev:divv..

Men tilbake til saken.. Det skjer vel gjerne en gang i året at en 10-12-13åring vraker en bil (var det ikke en buss nå sist?) i ei grøft, enten det er hormonene som trår til, eller den genuine nysgjerrigheten. Men er vel ikke det store samfunnsproblemet enda..

Btw, kanskje STCN blir det første bilforumet som oppretter en helt egen tråd for politiske aktualiteter og debatt!?
Siler moderator ut halve tråden hær, har man jo en god start..

'Høyre og venstre; er ikke en sving'
Den skulle iaf jeg stilt opp på i god frekvens!

- Pasient N657
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N657
- Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
- Sted: Lillehammer
En tråd med politisk tema her tror jeg ville gått bedre enn på bilforumet. Hvor det vil være 100 stk som roper FRP, mens 3 andre forsvarer de rød-grønne.
Og sånn går det, til alt sklir ut i ei usakelig mølje av avgifter, veinett og personangrep. Tråd stenges ^^
Tror jeg ihvertfall
Og sånn går det, til alt sklir ut i ei usakelig mølje av avgifter, veinett og personangrep. Tråd stenges ^^
Tror jeg ihvertfall

Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-