Ola Pituetten
Moderator: Moderatorer
Kunne ikke vært mer enig! Jeg bruker Tomtom Go (tror jeg) på min Sony P1i, og har en liten bluetooth gps liggende som går over blåtann, det er en killer komboAndrew N1328 skrev:Jeg anbefaler TomTom... Det som Tor sa angående Garmin har jeg selv opplevd på flere modeller, i tillegg så er det uansett en viss "hakking" på de... Selv de billigste TomTom modellene er ganske bra... Siste GPS'en min var en Pioneer Avic S2, denne var ganske bra, men dyr da jeg kjøpte den i fjor en gang. Når bruker jeg bare TomTom navigator 7 på mobilen min(HTC Touch Diamond), funker supert
bluetooth gps går vanligvis over blåtann jaAndreas N1194 skrev: Kunne ikke vært mer enig! Jeg bruker Tomtom Go (tror jeg) på min Sony P1i, og har en liten bluetooth gps liggende som går over blåtann, det er en killer komboHar faktisk en ekstra blåtann-gps, så skulle du være interessert er det bare å sende en pm.
Strengt tatt er dette helt rett, men siden de har akkurat det samme programmet installert (og at jeg fikk en tidlig utgave til UIQ versjonen av symbian) så står det fortsatt TomtomGo når det booter oppAndrew N1328 skrev: bluetooth gps går vanligvis over blåtann jahehe, neida, skal være snill
Er ikke TomTom Go en enhet da? Hos meg heter det i hvertfall TomTom Navigator 7...