srs-lampa mi har lyst i mange herrens år, og det begynte samtidig som tuten min slutta å funke. mistenkte sleperingen for å være ødelagt, og det var nettopp det mannen på SAAB sa når han leste ut feilkoden også.
Slepering er DYRT, så det er greit å ha det klart at det ER den som er ødelagt, når man først skal kjøpe seg en.
med ratt og airbag av, målte jeg spenning før slepering, og spenning etter. tuten ga null utslag uansett hvordan jeg målte, og det tuta heller ikke når jeg kobla sammen de to ledningene (man tuter jo ved å trykke kontaktpunkter til disse ledningene sammen)
allikevel bytta jeg slepering, og fortsatt ingen tut, og fortsatt et plagsomt blinkende srs-lys.
noen som har vært borti lignende?? akkurat nå driver jeg å måler motstanden gjennom den gamle sleperingen. den kryper fort ned til 0.00 og blir der. akkurat nå har jeg så jernteppe at jeg ikke engang vet hva det sier meg
