Slik eg ser det med ein kjapp gjennomgong er det berre CO2-komponenten som det blir større endringar på.
Her er ihvertfall forslaget til dei nye avgiftssatsane:
http://www.regjeringen.no/nb/dep/fin/do ... ?id=530481" onclick="window.open(this.href);return false;
Etanolbilar får eit flatt frådrag på "heile" 10 000 etter eingongsavgifta er beregna.
Etters er satsane på ny og gammal CO2-avgift her:
(alle tal i gram/km og kr. pr gram)
0-120: 0 eller -500 (ja, minus 500 pr gram) / var: 41,25
121-140: 526:- / var 195,90
141-180: 531:- / var 515,35
181-250: 1486,78 / var 1443,48
over 250: 2500:- / var 1443,48
Noterbart er at bilar som slepp ut meir enn 250g pr km får ein skikkilig smekk, og bilar som slepp ut mindre enn 120g pr km vert belønna med 500 kroner pr gram i fråtrekk på engongsavgifta.
Alt i alt har det ikkje all verden å seie for SAAB vil eg kunne tore å påstå, stigninga er nok meir som den "normale" stigninga på satsane i eingongsavgiftene.
Rekna so smått på CO2 avgiftene på eit par-tre bilar:
9-3 SC TiD 150 manuell: (157 gram)
FØR: 17 632:-
NO: 19 021:-
9-3 SS 2.0T XWD manuell: (205 gram)
FØR: 65 576,20
NO: 66 385,72
9-5 SC 2.0t aut: (251 gram)
FØR: 131 976,28
NO: 135 790,82
Kan ta med utsleppstala på SAAB sine modellar i same renna:
9-5: (man/aut), tala er for Estate, sedan ligg jamt 5-10 gram under desse tala
2.0t: 214/251
2.3t: 217/246
1.9TiD: 184/204
9-3: (man/aut), tala er for SportCombi, Sport Sedan ligg jamt 5-10 gram under desse tala, Cab ligg på jamna 5-10 gram over SC
1.8i: 185/-
1.8t: 185/214
2.0t: 197/222
2.0T XWD: 207/-
2.8T: 242/263
2.8T XWD: 254/269 (kun sedan)
1.9TiD 120: 149/-
1.9TiD 150: 157/179
1.9 TTiD: 154/182