Litt usikker om denne kanskje burde vært i "ikke Saab relatert", men for mitt tilfelle er det det (Saab-relatert altså)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Er det flere enn meg som har problemer med å MOTTA epost fra Speedparts?
Jeg sendte en bestilling på deler per epost for noen uker siden.
Fikk ikke noe tilbakemelding så jeg ringte inn for å høre på hvordan dette vanligvis blir gjort.
Joda, kunne de opplyse, man får bekreftelse på epost.
Jaha... Jeg har fremdeles ikke fått noe fra de, men delebestillingen var mottatt, og prosessen var satt i gang.
Nå nylig ringte jeg tilbake en gang til (har hatt flere telefoner ang. dette i mellomtiden.. Venter på deler vettu
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Da sjekket Bent opp om det faktisk var sendt epost fra de.
Det var det!
3 eposter var sendt som ikke hadde kommet fram til meg.
Så jeg ba han om å kjapt returnere 4 eposter som jeg sendte ut fra forskjellige adresser.
Min private mail, jobbmail, og to web-baserte tjenester (operamail og gmail).
Den eneste jeg fikk svar på var på gmail kontoen.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jeg er IT ansvarlig der hvor jeg jobber, og har derfor tilgang til spamfilter-logger og slikt.
Ikke et eneste spor var å finne av epostene fra speedparts.
![Reading :reading:](./images/smilies/icon_reading.gif)
Dette tyder på at epostene deres blir stoppet før de kommer inn til meg.
Så det jeg lurer på folkens...
Er det flere enn meg som har problemer med dette?
Eller er det bare meg...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)