Men det er en utlending. Har reg nr men vil ikke legge det ut sånn heeelt uten videre...
Når jeg drar på jobb kjører jeg svelvikveien for dem som er lokalkjent i drammen... Den veien er det man kaller norsk standard, dvs noen fine rettstrekninger der man kan kjøre forbi eller så svingete o gjæ### + litt doble sperrelinjer et godt stykke forran en skole. Jeg passerer jo der før bussen kommer så mange skoleungdom som står langs denne veien.
Fartsgrensa på veien varierer fra 70 til 60 enkelte steder 50 men det er nærmere Drammen.
Denna audien kjører regelrett som et svin... Jeg har irritert meg leeeenge over han da han setter MITT liv i fare + alle andre. Kjører forbi i svinger, bakketopper og veldig uoversiktlige steder. Og med en fart som går over 120...
Hvordan veit jeg at det er over 120, jo i dag hadde jeg saaben på jobb

Dette skal sies at er ikke første gang, bare at i dag hadde jeg litt mere å stille opp med på motorstørrelse...
Så hva gjør jeg.
1. gir totalt blanke og vente på at det smeller

2. sier i fra noe som da vil resultere i at saken ikke blir tatt opp pga manglende midler og det er en utenlansk bil...

Det kan jo hende at dem ikke tar meg seriøst når jeg sier at han lå ved siden av meg i 120 i 60 sone forbi en skole... MEN som sagt rullgardina og horna kom på meg...