Første side tok 4 timer med jobbing

Andre side tok ca 30 minutter

Byttet også ytre endeledd på begge sider, og skiftet til silikonslanger i motorrommet.
Alt i alt en god kveld!

Moderator: Moderatorer
Hvorfor ikke nåzero900t skrev:Ska melde meg inn i klubben i januar so har vell forhåpentligvis funne ut av de til då
Jeg har akkurat meldt meg inn, og har fått gratis ut året, og har betalt for 2009 nå. Så "løp pg kjøp"Mostra skrev:Hvorfor ikke nåzero900t skrev:Ska melde meg inn i klubben i januar so har vell forhåpentligvis funne ut av de til då![]()
Etter det jeg husker så koster det ikke noe for å år... de som har mere peiling på det får rette meg om jeg tar feil
Joda, har ikke noe mot det, men jeg gidder likevel ikke reklamere for det. Uansett er nå brukte skiltplater ganske ukurant vare å drive å samle på, så da bosset skulle brennes gikk de letteste vei. Bildet ble vel stort sett tatt med tanke på å få oppleve din reaksjon.Mats900SQR skrev:i dag kjedet jeg meg litt, så jeg rebehandlet bilen min som er teflonbehandlet så nå er den vertfall klar for vinteren.
så satte jeg på 2 stcn merker på skuten
selv om du driver og brenner de fine skiltplatene våre Edbjørn( der du som stcn medlem har rabatt) så er det ikke til og komme vekk fra at den bilen din har blitt kjøpt ny og solgt videre som brukt bil hos oss, og stort sett alt som er gjort med den er gjort hos oss (og det er ikke lite). den bilen din er og forblir en Scanauto bilhehe