hei.. lurer på hvor jeg kan bestille pakninger til min slitne saab 900 T16 turbo
håper på svar HELST mail takk
pakninger til saab
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Kva pakkningar skal du ha då?
Speedparts Norge har eit utvalg i diverse pakningar.
Ellers; spør en på forumet, får en svar på forumet. Poenget er at alle medlemmane i klubben skal ha nytte av dette forumet, og det kan då tenkast at det er fleire som stussar på dette enn deg...
Speedparts Norge har eit utvalg i diverse pakningar.
Ellers; spør en på forumet, får en svar på forumet. Poenget er at alle medlemmane i klubben skal ha nytte av dette forumet, og det kan då tenkast at det er fleire som stussar på dette enn deg...
pakninger til saab
det er så mye drit på denne siden så jeg ikke forstår.. skal ha pakninger til den trøtte slappe T16 turbo motor min, alle motor pakninger som finst
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: pakninger til saab
Om det er svensk du ikkje forstår, forslår eg å sende ein mail til Ole i Speedparts Norge, mailadressa finn du på framsida på den webadressa eg gav deg. Evt. kan du ringe dit, telefonnr. står også der. Gutta der pratar norsk...M-machine skrev:det er så mye drit på denne siden så jeg ikke forstår.. skal ha pakninger til den trøtte slappe T16 turbo motor min, alle motor pakninger som finst