For at vi skal få banen (det har jeg brent meg på en gang tidligere) må det bestilles på forhånd. Det er derfor fint om alle som vil kjøre go-cart skriver det her i tråden innen lørdag den 1. Vel møtt!
Moderator: Moderatorer
Har da fått lyx-sete på passasjersiden også nå vet du Arve, så jeg skal alltids kjøre deg jeg, men da må du være våken da!na_X skrev:får besøk av en kompis igjen i hælga da, så får se det litt an. Men kanskje det går å bli med allikevel, hvis jeg ikke ender opp med å bli hivd ut godt etter stengetid også havner på nacht (igjen), så stiller jeg sikkert opp også hvis formen er ok.(noen som er sjåfør for sikkerhets skyld anyone?).
Høres knall ut!Andreas N1194 skrev: Har da fått lyx-sete på passasjersiden også nå vet du Arve, så jeg skal alltids kjøre deg jeg, men da må du være våken da!Hva med deg Ottar, skal du være med?
Tull og tøys, du ringer halv to, ellers glemmer jeg å hente degna_X skrev:Høres knall ut!Andreas N1194 skrev: Har da fått lyx-sete på passasjersiden også nå vet du Arve, så jeg skal alltids kjøre deg jeg, men da må du være våken da!Hva med deg Ottar, skal du være med?
Du må ringe et kvarter/halvtime før du kommer da.