Demontering av SID

Her poster du alt elektrisk som ikke har med motorstyring å gjøre.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Isdahl N1069
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 853
Registrert: 22 mar 2006, 23:29
Medlemsnummer: N1069
Navn: Patrick Isdahl-Engh
Bil: Suzuki Baleno GL-"R"
Sted: Langhus
Kontakt:

Demontering av SID

Legg inn av Isdahl N1069 » 10 nov 2008, 22:59

Noen som har vært borti dette? Tenkte å fixe opp i pixelfeila selv hvis dette er mulig, men da må jeg få demontert den. Noen som har en detaljert oversikt eller framførselse av hvordan dette gjøres og hvordan evt arbeidet burde utflres?

På forhånd takk
1987 Saab 900 T8 (Solgt)
1997 Saab 9000 CSE 2.0T (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0i (Solgt)
1998 Saab 9-3 2.0t Coupè (Bruks/Prosjektbil)
2000 Saab 9-3 2.0i aut. (Solgt)
2001 Suzuki GL-"R" 1300 (Bruksbil)

Brukeravatar
Skaten N671
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 985
Registrert: 14 jan 2005, 01:00
Medlemsnummer: N671
Bil: Saab 900 Aero
Sted: Tysnes

Re: Demontering av SID

Legg inn av Skaten N671 » 10 nov 2008, 23:12

Sjekk ut:
viewtopic.php?f=32&t=14808" onclick="window.open(this.href);return false;

Siden sit berre enkelt festa, og er berre å trykke ut av dashen bakifrå og fram. Koble frå ledning, og så er det berre å bjynna å demontera skruer osv. Ser det ganske greit når du demonterar. Husk å ikkje bruka for høg varme på loddebolt eller strykejern.
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5


- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"

Brukeravatar
Aleks-ander_N948
MAX BOOST
Innlegg: 2038
Registrert: 18 jan 2005, 01:00
Medlemsnummer: N948
Navn: Aleksander

Re: Demontering av SID

Legg inn av Aleks-ander_N948 » 11 nov 2008, 00:02

Det er i grunnen sånn du finner ut etter hvert viss du ikke har 10 tommeltotter :mrgreen:
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt

Svar