Jeg aner ikke hvor jeg skal be om slik info, men jeg kan jo prøve her. Dette er jo ikke Saab relatert

Har planer om å flytte familien fra nord til sør. Jeg blir å jobbe ved Lutvann og ser på kart over hvor det kan være aktuelt å bo. Hellerud v/Lørenskog peker seg ut som en bra kandidat mht avstand til jobb.
Men hvordan er det egentlig der? Skal si det først som sist, jeg vil ikke flytte til en plass hvor det føles ut som jeg har flytta ut av landet. Vet at det kan være store konsentrasjoner av utlendinger enkelte plasser. Ellers er jeg interessert i at ungene mine skal gå på en kunnskapsrik skole, ha diverse fritidsaktiviteter i nærheten, og at vi kan ta føttene fatt til en nærbutikk.
Jeg ser for meg at vi skal fint klarer å bosette oss i rekkehus. Enebolig blir for dyrt, og blokk er ikke aktuelt.
Prøver å finne et slags "flytteforum" eller et sted hvor det er mer korrekt å snakke om slikt enn her på STCN

En ting er sikkert, det kommer til å bli stas å kjøre innom Speedparts å fikse ting, samt delta i klubbaktiviteter, kanskje bli med på bane

Fint lite som skjer i Vesterålen...