To av ti driter i kona?

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Medlemsnummer: N163
Navn: Gisle Hillesund
Bil: M06 - Saab 9-5 1,9 TiD sedan
Sted: Søgne
Kontakt:

Re: To av ti driter i kona?

Legg inn av Gisle N163 » 21 nov 2008, 19:33

Dekkene til sambo sjekker jeg i smug. Men hun lar meg egentlig ikke få lov. Skjønn det hvem som vil. Hvis jeg kommenterer at dekkene er slitte svarer hun: "Æ vett det" (på god sørlandsk).
Tilbyr meg å skifte for henne... nei det vil hun selv. Men når hun står ute med hjulkrysset så er det egentlig så kjedelig at hun ikke gidder. Tror du hun spør meg da? NEI!!! Hun ringer pappan sin.. For han og broren er så flinke til slikt. Javel.. oppdaget i går kveld at begge bakhjulene stod feil vei. (Mot rotasjonsretningen)... og da jeg nevnte det for henne... ja så var svaret at "Pappa vet jo hva han gjør.. han hadde sikkert en god grunn..".

(Må kanskje skjekke litt nøyere i bruksanvisningen for dekkene jeg... :reading: )

Så fra nå av får hun spørre først når hun vil ha hjelp med bilen.Jentene er jo gale, men gode likevel.
Kanke leve med, kanke leve uten. :roll:
'96 Saab 900R Turbo

If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.

Brukeravatar
Eirik N396
MAX BOOST
Medlemsnummer: N396
Bil: 95, 99, 90
Sted: Sandnes
Kontakt:

Legg inn av Eirik N396 » 21 nov 2008, 19:38

Gisle N163 skrev:Dekkene til sambo sjekker jeg i smug. Men hun lar meg egentlig ikke få lov. Skjønn det hvem som vil. Hvis jeg kommenterer at dekkene er slitte svarer hun: "Æ vett det" (på god sørlandsk).
Tilbyr meg å skifte for henne... nei det vil hun selv. Men når hun står ute med hjulkrysset så er det egentlig så kjedelig at hun ikke gidder. Tror du hun spør meg da? NEI!!! Hun ringer pappan sin.. For han og broren er så flinke til slikt.
Da får du nekte henne å ta klesvasken, for det er mor din så flink til at du vil hun skal gjøre det :mrgreen: Og når mor di har vaska ullgenseren på 100grader og krympa den til det ugjenkjennelige får du si "Mamma vet jo hva hun gjør. Det var sikkert en grunn" :rofl:

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Gisle N163 » 21 nov 2008, 19:40

Eirik N396 skrev:
Gisle N163 skrev:Dekkene til sambo sjekker jeg i smug. Men hun lar meg egentlig ikke få lov. Skjønn det hvem som vil. Hvis jeg kommenterer at dekkene er slitte svarer hun: "Æ vett det" (på god sørlandsk).
Tilbyr meg å skifte for henne... nei det vil hun selv. Men når hun står ute med hjulkrysset så er det egentlig så kjedelig at hun ikke gidder. Tror du hun spør meg da? NEI!!! Hun ringer pappan sin.. For han og broren er så flinke til slikt.
Da får du nekte henne å ta klesvasken, for det er mor din så flink til at du vil hun skal gjøre det :mrgreen: Og når mor di har vaska ullgenseren på 100grader og krympa den til det ugjenkjennelige får du si "Mamma vet jo hva hun gjør. Det var sikkert en grunn" :rofl:
Jepp jepp... :woot: da tror jeg det hadde blitt månelyst her. Men jeg gidder nå ikke kjøre helt til Mandal for å vaske tøy. Er jo 3 mil hver vei. Får levere en container på vei til neste saab-treff på vestlandet og hente dem på vei hjem... hehe
'96 Saab 900R Turbo

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Legg inn av EdHunter N815 » 21 nov 2008, 19:47

Innse det Gisle, samboeren din er en kontrollfreak, og du er en tøffel! :lol:
Gisle N163 skrev:[Jepp jepp... :woot: da tror jeg det hadde blitt månelyst her. Men jeg gidder nå ikke kjøre helt til Mandal for å vaske tøy. Er jo 3 mil hver vei. Får levere en container på vei til neste saab-treff på vestlandet og hente dem på vei hjem... hehe
Er 3 mil mye? Jeg kjører nå 4 mil hver vei hver eneste dag til og fra jobb jeg... Når man kjører Saab så går jo det som en drøm.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Brukeravatar
Gisle N163
Overload!!!
Kontakt:

Legg inn av Gisle N163 » 21 nov 2008, 20:09

Har 3 mil til jobb jeg.. og det går veldig fint med saab. Men HATER kø..
'96 Saab 900R Turbo

Brukeravatar
Pasient N657
2.0 bar
2.0 bar
Medlemsnummer: N657
Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
Sted: Lillehammer

Legg inn av Pasient N657 » 22 nov 2008, 02:48

Kan ikke helt se problemet her. Kan dem ikke sjekke det selv da ?

Om jeg en gang i framtiden får meg dame, og vi har forskjellige biler så ANTAR jeg at hun evner og sjekke dekkene på sin egen bil, på samme måte som om jeg sjekker at min bil er feilfri.

Forøvrig så skal ALDRI, og jeg gjentar ALDRI min framtidige kone, og barn for den saks skyld, farte rundt i en Micra eller annet blikkskrap fra japan. Liker hun ikke store biler, så satser vi på at saab har produsert en småbil innen den tid.

Noe som faktisk er sannsynelig, da jeg er 21 år, og ikke planlegger et forhold med det første :P
Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-

Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO

Svar