Man er jo litt tett hvis en tror man har dårlig råd fordi det står så i avisa daKongerudN344 skrev:Hva veit vi egentlig om oppsigelser ellers da? Det skjer faktisk når det ikke har vært finanskrise også, men da skriver ikke VG og Dagbladet om det. Jeg sier ikke at det ikke er krise, heller ikke at media ikke skal skrive om det, men de trenger ikke å krisemaksimere det sånn som de gjør. Det er noe som heter å gi et realistisk bilde på ting også.Henrik N449 skrev:Å si at media blåser opp saken er litt i grenseland synes jeg, folk blir jo sagt opp overalt, en lokal byggforretning måtte nettopp si opp over 10 mann pga krisa, og at huslån er dyrere å ha har jo vært et faktum rimelig lenge nå!
Ser ut som ting er på bedringens vei da
Men det er jo et faktum at det er masse oppsigelser pga følgene av finanskrisa, uansett hvor krisemaksimert den er i media.
Høyere leiepriser på boliger her i Oslo hvertfall :S Heldigvis er studielån meget gunstig uansettkristianur N1169 skrev:Et annet poeng er jo at finanskrisen skyldes at det er finanskrise.
Hadde ingen visst at det var finanskrise så hadde det heller ikke vært noen finanskrise.
Jeg, som de fleste andre studenter, merker ingenting til det.