Har ikke sett i instruksjonsboka eller noe,slenger bare ut her for å høre om noen som vet kjapt??

Moderator: Moderatorer
Er derfor det ikkje går an.eiluN506 skrev:Er ikke lov med nærlys og tåke/kurvelys tent samtidig
Jeg vet ikke når de begynte med det, men det er orginalt på nyere biler i alle fall.Aleks-ander_N948 skrev:Er vel ikkje sånn orginalt men ganske genialt, vil ha det sånn på min bil og
Bor i nord-norge,politi er så og si ikke eksisterende, så om vi kjører med grøft og nærlys,og 5 bøtter me xenon så det holder er det ingen som bryr segaero01 skrev:Det kan programeres med tech 2 det. Det er bla. fordi man skal ha muligheten til å bruke ledningsnettet(og bryter) til fjærnlys i stedet for tåkelys
Takker!Tor N12 skrev:Tech2 er Saabs diagnoseverktøy som man må bruke for å programere om enhetene i bilen, mao så må du til Saabforhandleren for å få dette gjort. En annen sak da er jo om de går med på å gjøre dette da det i utgangspunktet er ulovlig å kjøre med disse tennt samtidig.
Tåkelys og parklys mener du vel? Eller nærlys og tåkelys?Paradigm N558 skrev:OG når det er sagt, så ser det veldig teit ut med kjørelys og parklys samtidig, så du kan sikkert spare deg, bare der
Haha, rettGandulf N1535 skrev:Tåkelys og parklys mener du vel? Eller nærlys og tåkelys?Paradigm N558 skrev:OG når det er sagt, så ser det veldig teit ut med kjørelys og parklys samtidig, så du kan sikkert spare deg, bare der![]()
Jeg synes det som oftest er pent med tåke og park, særlig på nyere biler. Men tåkelys og nærlys sammen er det verste jeg vet! Brenn!!!
Ja, men hvor ofte er det faktisk så tett tåke at det er aktuelt uansett?Andrew N1328 skrev:Det er jo lov å kjøre med nærlys og tåkelys så fremt det faktisk er tåke, eller tett snø... Er det jeg har lært i hvertfall...
Feil.Andrew N1328 skrev:Det er jo lov å kjøre med nærlys og tåkelys så fremt det faktisk er tåke, eller tett snø... Er det jeg har lært i hvertfall...