dessuten har fruen termin den 25. juni og det blir vel kanskje litt møye den sista tiå rett før det smelle

Moderator: Moderatorer
Nu vel det er riktignok Oslo og ikke Gazastripen, mange parkeringshus man kan sette bilen i som helt sikkert er "sikre" nok skulle jeg troFrode N073 skrev:Spørs om ikkje detta går rett vest for min del. ska på konsert 15. juni. (AC/DC) rektignok i oslo men har ingen mulighet te å parkera 900'en sikkert der. + at det utelokke muligheten te någen kalle halle itte konserten. alternativet e å kjøra hjem for så å ta fly tebake. men risikere kanskje å sovna på konserten.![]()
dessuten har fruen termin den 25. juni og det blir vel kanskje litt møye den sista tiå rett før det smelle
Er du heldig får du sikkert skyss med noen, hva med å få skyss med noen til festivalen som bor i stavangerområdet, og dra hjem igjen sammen med noen som bor i Oslo? Det hadde jo vært genialtFrode N073 skrev:Spørs om ikkje detta går rett vest for min del. ska på konsert 15. juni. (AC/DC) rektignok i oslo men har ingen mulighet te å parkera 900'en sikkert der. + at det utelokke muligheten te någen kalle halle itte konserten. alternativet e å kjøra hjem for så å ta fly tebake. men risikere kanskje å sovna på konserten.![]()
fins sikkert mange løysninga og har ikkje avskreve det heilt. men får se ka så skjer med tanke på posten ovenfor.Kristine skrev:Er du heldig får du sikkert skyss med noen, hva med å få skyss med noen til festivalen som bor i stavangerområdet, og dra hjem igjen sammen med noen som bor i Oslo? Det hadde jo vært genialtFrode N073 skrev:Spørs om ikkje detta går rett vest for min del. ska på konsert 15. juni. (AC/DC) rektignok i oslo men har ingen mulighet te å parkera 900'en sikkert der. + at det utelokke muligheten te någen kalle halle itte konserten. alternativet e å kjøra hjem for så å ta fly tebake. men risikere kanskje å sovna på konserten.![]()
Amen broderTor N12 skrev:Blir det ingen skikkelig festival med delesalg på SDCC så må noen skaffe meg store mengder berolligende medisin