tenkte å prøve med 18" 9-3ss felger en dag jeg får tid og
Moderator: Moderatorer

Begynner bilen å bli kjørende igjen da?Gandulf N1535 skrev:Idag ha jeg fått justert tenningen på verksted
Hvilken av bilene er vinterbilen nå? Jeg har ikke oversikt lenger.Tor N12 skrev:I dag har vinterbilen fått litt pleie. Fikk skiftet en lyktepussermotor mm
Fant også ut at jeg skulle fikse varmen i førerstolen, det er jo så kaldt med skinn på vinteren... Tidligere har jeg med hell loddet brudd i varmekabelen men måtte gi opp dette, fant i allefall 9 brudd på den kabelen som lå der fra førDa er det i allefall kjekt med delelager, hadde jo en helt ny sånn varmedyne liggende på lager i verkstedet vi
![]()
Fikk også strammet opp fjærer i stolunderstellet og satt på en fjær til lårstøttereguleringa så nå er jo setet nesten som å sitte i et nytt

Merket faktisk ganske liten forskjell, men det er godt å vite at den nå er 100% rettEirik skrev:Begynner bilen å bli kjørende igjen da?Gandulf N1535 skrev:Idag ha jeg fått justert tenningen på verksted
Hehe, kansje ikke så rartEirik skrev:
Hvilken av bilene er vinterbilen nå? Jeg har ikke oversikt lenger.
Apropos lårstøtten. Jeg sliter med at den detter helt ned ved litt risting når jeg kjører. Er det bare en liten fjær som holder denne hendelen i riktig posisjon? Har ikke prøvd å se under setet selv.

Men du, har dem ikke sånn antenne med motor på tema da? Som kanskje kunne vært mulig å triksa til.Peter skrev:Idag ble jeg så lei av å ikke ha radio at jeg måtte monterte jeg "nødantenne"fra biltema #-opå 9000, den elektriske som satt der tok kvelden for litt siden (wiren røyk) og den brukte jeg kjøpte på huggern passa ikke
Fikk ikke tatt noe bilde, fordi det rakk å bli mørkt ute, men det er egentlig like greit for det ble ikke spesielt pent hellermen det er bare en midlertidig løsning til jeg får tak i en annen el antenne