Hei!
Nå mangler jeg bare og få fart på bensinpumpa på OG'en, men som noen her vet så er bilen min en T8, ombygd til T16, noe som medførte nytt ledningsnett.
Er det noen av de andre her inne som har gjort samme konverteringa og kan si meg hvordan jeg skal koble opp mellom relè og bensinpumpa?
Martin
Ombygd T8->T16, bensinpumpe.
Moderator: Moderatorer
- Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Ombygd T8->T16, bensinpumpe.
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
2007 BMW 525da LCI
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Re: Ombygd T8->T16, bensinpumpe.
Dersom du har komplett ledningsnett fra T16 har du jo relee til bensinpumpe liggende klar. Er et av de små som står rett ved hjernen.. Du kan jo sjekke om det slår inn når du slår på tenninga og så flytte ledningen til bensinpumpa bort til det heller 

900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Re: Ombygd T8->T16, bensinpumpe.
Ja, det veit jeg, har prøvd og høre om det klikker etc når noen vrir om tenninga, men har ikke hørt noen ting. Pumpa starter heller ikke.. Men altså, det jeg må er og legge opp en/eller flere ledninger mellom relèt og pumpa.. Men jeg finner ikke ut hvilken(e) det er som skal kobles opp i mellom! 

1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
2007 BMW 525da LCI