Tull og tøys! Det er jo bare Morti som ikke kan kjøreMorti skrev:For å være helt ærlig alex så hadde jeg spart opp til en ng900 eller 9000 2.3 t istedet... man blir frustrert når drivverk ryker, tro meg!

Moderator: Moderatorer
Tull og tøys! Det er jo bare Morti som ikke kan kjøreMorti skrev:For å være helt ærlig alex så hadde jeg spart opp til en ng900 eller 9000 2.3 t istedet... man blir frustrert når drivverk ryker, tro meg!

Hvis målet er å kjøre som ei kjerring med turbobil så stemmer det nokAndreas N1194 skrev:Tull og tøys! Det er jo bare Morti som ikke kan kjøreMorti skrev:For å være helt ærlig alex så hadde jeg spart opp til en ng900 eller 9000 2.3 t istedet... man blir frustrert når drivverk ryker, tro meg!


 Men trur ikke de er så ille som folk skal ha det til.
 Men trur ikke de er så ille som folk skal ha det til. 1994modellen er jo en ng900, og det er jo og900 det er snakk om her. (Det finnes selvsagt også og900 som cab t.o.m. -94)saab4life skrev:Hei, det jeg har hørt om girkassene til SAAB 900 er at de kan være dårlig, men hvis du skal ha en 900 så ikke kjøp M94 den har visst store problemer med girkassaMen trur ikke de er så ille som folk skal ha det til.
Mvh Saab4life
 Jeg visste at girkassene til og900 var laget av papp, så jeg prøvde etter beste evne å kjøre rolig:) Da jeg solgte bilen fungerte girkassen helt fint. Byttet olje en gang på den, til noe som han vaxxellåda-jörgen anbefalte. Vet ikke om det hadde så veldig mye å si, men bytte olje tror jeg kan være lurt uansett en gang i blant:)
 Jeg visste at girkassene til og900 var laget av papp, så jeg prøvde etter beste evne å kjøre rolig:) Da jeg solgte bilen fungerte girkassen helt fint. Byttet olje en gang på den, til noe som han vaxxellåda-jörgen anbefalte. Vet ikke om det hadde så veldig mye å si, men bytte olje tror jeg kan være lurt uansett en gang i blant:)
 Solgt
 Solgt 
  
  Deler finnes det flust av, men karosseri uten rust er sjeldent.
 Deler finnes det flust av, men karosseri uten rust er sjeldent.