Når skal Volvo-kara lære seg å kjøre bil....

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
EdHunter N815
MAX BOOST
Medlemsnummer: N815
Navn: Bjørn
Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
Sted: Bergen

Re: Når skal Volvo-kara lære seg å kjøre bil....

Legg inn av EdHunter N815 » 07 apr 2009, 22:30

Ola Pituetten N703 skrev:8) ED HUNTER helt enig med deg,det er jo i forkant at man setter ned farten slik at det blir lettere for bilen å kjøre forbi.
Alle har vel speil man følger med i når man kjører bil =D> Opplevde en gang ved hakkadal å kjøre 3 biler ved siden av hverandre,jeg brukte blinklys skulle kjøre forbi 2 biler i det momanget jeg sikkert var i dødsona til bil nummer 2 kjørte den bare ut, jeg la meg litt mer til venstre og kjørte forbi begge.Heldigvis at det var lang strekke med god sikt.Kjørte den gang en Opel ascona B 2,0l.HAr også opplevd mange idioter som har gassa på når jeg skulle kjøre forbi,de fikk seg en overraskelse etterpå. :wierdface:
Jeg har opplevd nesten akkurat det samme som deg. La meg ut på en rett og fin strekke, og skulle forbi 3 biler der bil nr. 1 kjørte i 60 i en 80-sone. De to andre lå tilsynelatende i ro og mak bak han. Da jeg har passert den bakerste, og er omtrent på bakskjermen til nummer 2, begynner denne å legge seg ut for å kjøre forbi. Jeg står på både fløyte og brems, og ser at vedkommende oppdager meg akkurat i tide før det smeller. Så skjer det som får det til å svartne for meg; i det jeg slipper bremsen og gir på igjen for å fortsette forbikjøringen, så legger han seg ***** ***** ****** ut rett forran meg igjen og kjører forbi som om ingenting har skjedd. Jeg pleier aldri å bli nevneverdig sint, men da svartnet det bokstavlig talt. Jeg tror faktisk jeg kunne blitt drapsmann den dagen hvis anledningen hadde bydd seg. Heldigvis var det trafikk imot etterpå, så jeg fikk ikke anledning til å legge meg opp på siden og presse bilen av veien. Jeg lever fremdeles i den tro at jeg da ville gjort samfunnet en tjeneste. :twisted:
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1

Svar