Min gikk i limp home til slutt etter og prøvd og starta bilen med gassen nesten i bånn i lengre tid (ikke helt får da får den ikke drivstoff!). Da åpna spjellet og bilen starta. Blir jo egentlig bare synsing men tenkte dele erfaring

Moderator: Moderatorer
Ja, da skal du ikke se bort fra att den gårAwold skrev:Hei
Er ganske sikker på at den går ja ...
Hører at bensinpumpa starter ...
Når jeg tar av hetta på nippelen på railen .. Da står spruten med bensin ut, er vel litt rart det hvis bensinpumpa er gåen ? :S
MVH
Alexander W
Gunter83 skrev:Ja, da skal du ikke se bort fra att den gårAwold skrev:Hei
Er ganske sikker på at den går ja ...
Hører at bensinpumpa starter ...
Når jeg tar av hetta på nippelen på railen .. Da står spruten med bensin ut, er vel litt rart det hvis bensinpumpa er gåen ? :S
MVH
Alexander W
^^Awold skrev:Takker for all erfaring
Må nå bare spørre ....
Finnes det en slik "krasj" bryter i min 9-5 MY2000 ?
Snakket med søskenbarnet mitt, han hadde lignende problem på en Ford Focus. Og der hadde denne bryteren tydeligvis slått seg over. Må nå bare spørre, for er det noe så dumt som er casen .. så blir jeg irritert
Har hatt en mekaniker på saken nå her....
Har sjekket stort sett alt som sjekkes kan uten og ta ibruk diagnose utstyr ...
Husker ikke alt vi prøvde men får sette hukommelsen på prøve;
Prøvde og starte med startgass, uten at den startet.
Tok av toppen for og sjekke kjea, den var hel, gikk rundt og samme med stemplene.
Sjekket alle sikringene igjen.
Prøvd og koble av eksosen fra forgreininga, i tilfelle eksosen var tett .. at det var en grunn til at den ikke startet. Men, startet fortsatt ikke.
Sjekket at pluggene ble tent av DIen.
Sjekket litt andre småting også, men husker ikke alt ;D
Bare litt for updaten
Har ikke en DI og prøvebytte med :/ er litt kjipern akkurat den ....Paradigm N558 skrev:Selv om pluggene blir tenkt av DIen så kan det hende den er defekt. Prøvebytt.
Siden dere også tydeligvis er veldig glade i å skru
Så løsne alle innspørytningsdysene og se om de har sprut
JaAwold skrev:Har ikke en DI og prøvebytte med :/ er litt kjipern akkurat den ....Paradigm N558 skrev:Selv om pluggene blir tenkt av DIen så kan det hende den er defekt. Prøvebytt.
Siden dere også tydeligvis er veldig glade i å skru
Så løsne alle innspørytningsdysene og se om de har sprut
Innsprøytningsdysene .. som i spriderne .. sant ?![]()
Mye mikk makk for å få disse ut ? :S
hmm ...
Di ligger vel rett under railen, så må av med den for å komme til disse ..
hmm... løsne railen da, få ut spriderne, sette di på railen, prøve og starte for å se om det kommer ut drivstoff av di?
Eller er jeg helt på jordet med hvor di er ?
For å hjelpe:utengen skrev:Hei
Har du testet og sett om den går i gang på startgass?
Mvh
Tommy Utengen
Men fungerer startgass så bra på Trionic da?Awold skrev: Prøvde og starte med startgass, uten at den startet.
Bare litt for updaten