Fikk bilen tilbake fra gamlingene i dag. Og etter en tur på Bodøs svar på Autobahn så viser det seg at ting ikke akkurat er som ønsket.
Under gasspådrag så nøkker bilen nå en god del. Så på SIDen min, og der merket jeg meg at når dette oppstår så ber motoren om mye mindre luft, fra 950 - 1100 luft-enheter. Turbotrykksnålen står godt innpå rød-feltet, og faller ikke ned, og jeg teller ikke noe nevneverdig missfire.
Men nykkingen er så markant at enten så får bilen for lite bensin, noe jeg betviler da pumpen er relativt ny, eller at det er feil på selve tenningen.
Nå har ikke jeg fått sjekket pluggene, fordi henrik som har pluggnøkkelen min, er enda lengre nordpå, med krasjet 9-5 Aero

Noen som rygget på den og ødela begge dørene på førersiden, bakskjermen og en felg. Fantastisk? Nok OT.
Noen som har noe å tilføye på dette?
Nå skal jo sant sies at Ferrita, ny snurre og sugerør er påmontert bilen om... 14 dager ish, men tror ikke dette kommer av at noe av dette er orginalt.