Her om dagen prøvekjørte jeg en 9k Jubileum som jeg vurderer å kjøpe, og i den forbindelse dukka det opp et par spørsmål:
La merke til at når jeg trilla i sånn ca spring-marsj fart, kom det en slags svak ulelyd fra hjula. lyden fulgte hastigheten på bilen, ikke rpm. I vanlig fart (50km/t +)kunne jeg ikke høre lyden. Hørtes ikke ut som typisk hjullager, men noen som kjenner seg igjen her? Greit å vite hva det kan være før jeg byr på den

En annen ting var at motor-temp viseren lå litt under halvveis, men kjølevifta starter som vanlig. Kan dette være samme feil som er beskrevet i 9000 FAQ her på forumet?
Batteriet var flatt når vi skulle starte, og da den starta var det temmelig ujevn tomgang, pluss trøbbel med å starte bilen etter at den hadde kjørt seg varm. Kan dette skyldes dårlig batteri? Det var visst modent for utskifting - 25% kapasitet.
All hjelp mottas med stor takk, for bilen var fin den, og jeg vil gjerne ha'n:) Er forresten en grønn orginal CSE 2.0 ltt med ca 200kkm på tellern, ACC og svart jub.skinn. Pen bil!
Ellers andre erfaringer med slike biler når den har runda 200kkm? Tenker litt på turbo, DI og andre typiske slitasjegreier.
MVH Runar