Her lenge vært irritert på vår store dobbelgarasje som man bare får en bil inni.. Ene siden er nemlig laget et lite kott som skulle være et verksted, men som ble lager. Hele garasjen har vært lager forsåvidt.
I år kan jeg vel regne rundt 6 store hengerlass, kjørt på tippen med ting og tang som en får bruk for en gang om 100 år.
Garasjen er en stor 70 talls garasje i teglstein fra bunn til vindu høyde og trematerialer opp derfra.
Riving pågår. Hele verkstedet var kledd med noe kjipt panel greier rundt, var som en fengsels celle å være i. Kan også sammenlignes med et donald rom hvor veggene bare buler ut å når du åpner døra så detter ting ut.
Må inrømme jeg har tatt meg litt vann over hode her, kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig å dytte så mye ting inn i en garajse. 4 Siste år har jeg vært på tippen med ting og tang 4-5 ganger i året og alikevel er det ikke plass til alt..
Kjøpte inn noen hundremeter kabel og rør i går, blir stikk over alt og 6 store lysamatur ti å lyse opp her. Satser på å få dette opp i dag. Planlegger skjult installasjon her. Håper på isolering med glava, asfalt papp og noen svære sponplater malt i hvitt. Etter dette kan man kansje også slippe å fryse til is inni her når det blåser ute

I enden av garasjen plalegger jeg to verktøybenker, med et stort skap i midten som skiller. Selfølgelig har jeg et slikt maskinist syndrom (følger med jobben), bare må ha alt hengende på vegger med tysj rundt gjenstanden. Men det er kansje like greit, da finner man ting NÅR en treger det og ikke 1 år etterpå..

Heretter håper jeg på noe sparkel langs gulvet som forberedelse på to lag grå, skikkelig epoxy maling til slutt.
Her sneik Saaben seg inn også gitt, sponsor merke er kommet på
Får satse på at kameraet virker i morgentimene i dag også, da blir det sikkert litt mere bilder

Mvh Bjarte