zoomit skrev:
Lekkert laget og fy flate jeg fikk lyst på en "gammal- saab" oi-oi den grønne 96GL den fronten og hekken og de linjene
Den grønne der er fra Telemark og restaurert og lakket hjemme i garasjen til eieren... kun hobby.. men mer strøken enn noen som kom fra fabrikken... det er faktisk helt sykt å se den på nært hold... INGENTING!!!!! å pirke på i det hele tatt. Han hadde til og med bygget inn servostyring i den... her snakker vi Reodor Felgen på høyt plan.
Men det er gøy med gammel saab. Har akkurat fått skilter på min... 3 uker siden... det er forøvrig den grå du kan se i filmen. HS skilter. litt skryt da, men det er vel lov.
If u do too much - people get dependent on u.
If u do too little - they lose hope.
If u do things rigth people won't be shure you've done anything at all.
Aleks_ skrev:Fra filmen "Der Untergang". Var en kamerat som viste meg disse. Kanskje litt på kanten av hva noen synes er morsomt, men jeg lo ihvertfall godt.
Jepp, de er på en måte morsomme de der.. Jeg synes ihvertfall parodien på Newcastle sitt nedrykk og da 'n ble en veldig sint Tottenham supporter, var morsomme.. (Er mange varianter på Youtube). Egentlig er det ingenting med han jævel'n der som er morsomt, men disse "parodiene" tillatter ihvertfall jeg meg å le av..
-01 Saab 9-5 2.0t
-00 Saab 9-3 2.0i - *Solgt*
-12 VW Caddy 1.6TDI BlueMotionCrap Firmabil
-85 Saab 900i (2.0i) *Hugget, brent og borte vekk*
zoomit skrev:
Lekkert laget og fy flate jeg fikk lyst på en "gammal- saab" oi-oi den grønne 96GL den fronten og hekken og de linjene
Den grønne der er fra Telemark og restaurert og lakket hjemme i garasjen til eieren... kun hobby.. men mer strøken enn noen som kom fra fabrikken... det er faktisk helt sykt å se den på nært hold... INGENTING!!!!! å pirke på i det hele tatt. Han hadde til og med bygget inn servostyring i den... her snakker vi Reodor Felgen på høyt plan.
Men det er gøy med gammel saab. Har akkurat fått skilter på min... 3 uker siden... det er forøvrig den grå du kan se i filmen. HS skilter. litt skryt da, men det er vel lov.
Den er lekker, mulig jeg skal vurdere en om noen år når jeg får større grarasjer og mer pæng. Det er klasse og stilfulle biler - hadde vært gøy. Hva er ca prisklasse på en slik? (før alle timer med skru og deler ) Mvh
En ting er sikkert, man skal man ha gjort det avsindig bra her i livet for å kunne si at man har klart seg bedre enn denne karen! Å være uten armer og bein er så absurd at det ikke kan være mulig å forstå hvordan det er, men jeg er sikker på at 99,9% av de som er slik gir opp uten en gang å prøve...
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
En ting er sikkert, man skal man ha gjort det avsindig bra her i livet for å kunne si at man har klart seg bedre enn denne karen! Å være uten armer og bein er så absurd at det ikke kan være mulig å forstå hvordan det er, men jeg er sikker på at 99,9% av de som er slik gir opp uten en gang å prøve...
Det mener jeg også. Det står virkelig respekt av han karen her.