Sjekket ruteinfo.ovds.no nå, og det kan se ut til at Moskenes - Bodø koster 551kr. o_O;
[e]277kr Svolvær - Skutvik, ref link...?[/e]
Moderator: Moderatorer

Slik jeg ser det,kommer jeg fram for sent hvis jeg skal ta skutvik-ferga..K_Duck N1093 skrev:Roflmoms?Galskap.
Sjekket ruteinfo.ovds.no nå, og det kan se ut til at Moskenes - Bodø koster 551kr. o_O;
[e]277kr Svolvær - Skutvik, ref link...?[/e]

se leverandør tilbud info...lynngiz skrev: Og appropo vinterdekk, den 50% rabatten speedparts har på dekk og felg, er d bare utvalgte pissdekk, eller gjelder d nokian dekkene di er forhandler av også?
tipper den 50% rabatten er bare tull (de har sikkert en liste der ett dekk "egentlig" koster 2500 pr stk).... men man kan jo ringe å høre... jeg blir veldig overrasket hvis vi får 50% på prisene som de har lagt ut her på forumet...lynngiz skrev:Vell lurifaks.. grunnen til at jeg spurte var at den prisen di oppererer der med, er listepris, og ingen 50%.
Edit - Michelindekkene ligger hos di fleste nettbutikkene ca 600-1200 kr billigere.
Ja, går du inn på en helt vilkårlig dekkforhandler i dag og kjøper dekk uten å stille et eneste spørsmål må man være tilbakestående eller tilsvarende.Paul N1176 skrev:har fått inntrykk av att de fleste dekkavtaler bare er tull!!