En dag p? Saab caravan (OBS MYE bilder)

Åpent forum der alt annet enn Saab diskuteres!

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
HappyCamper
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Tromsø

Legg inn av HappyCamper » 27 sep 2004, 13:38

Men litt dårlig reklamebilde for 9-5'en, der hvor det vises 1,39 l på milen...

Er vel bare et bevis på at bilene blei prøvekjørt ordentelig det! Må ha litt tung fot når man prøvekjører!
Yepp. Prøvekjøring skjer med pedalen i dørken.Bilde

onkelalkohole Bilde
96 ng900 SE Turbo

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 29 sep 2004, 21:09

Denne veka (mandag-torsdag) har karavana vore på Sunnmøre, og sidan det i dag er onsdag vil karavana vere der i morra også før ho set kursen mot Bergen etter det eg forstod.

Var ein tur idag og gassa lite, prøvde 3 bilar, 9-3 1.9 TiD 150hk manuell, 9-3 Aero aut og 9-5 Aero Estate aut.
Synes TiD-en var grei nok, men ikkje noko særlig meir, mulig eg hadde litt for høge forhåpningar der. Drog forsovidt godt nok, men det var ikkje noko særlig til aks på bilen synes eg. Men når den kom i fart var den ikkje særlig tungbedd, den drog i grunnen godt også på høge gir.
Men dette som er var nemnt er vel hhv. den svake og sterke egenskapen til diesel, men alt i alt ei grei dieselbrakke, og sjølvsagt eit betre alternativ enn den gamle 2.2TiD.
Foressten fysste gong eg køyrde 6-trinns manuell kasse i SAAB, og det fysste som møtte meg var faktisk ein bil som ikkje som stod i revers når nøkkelen var ute. Fysste gong det er registrert på ein SAAB med nøkkelen på rette plassen. :( Kassa var grei nok, litt tilvenning å legge den i sjette gir, sidan vi vanligvis har reversen der... ;D Ellers var kassa grei å gire, men litt tilvennings trengs på å treffe gira, enda litt for ofte opp i femte når eg skulle til tredje. Ikkje for det, motoren var sterk nok til å klare det på flate veien når andregiret nesten vart tømt. Men somsagt, det er nok å godskrive sjåføren... ;D

Ellers var 9-3 Aero og 9-5 Aero eit greit gjensyn, men denne gong i automat tapping. Som vanlig litt lite kløss i 9-3en, men litt meir leven i femman. Konklusjonen etter å ha fråtsa i div. modellar vart også denne gongen at det er 9-5 som er bilen for meg, Aerostolane i M05 er fantastiske for dei som ikkje har fått testa... :D No påpeikte rett nok SAAB sin representant at motorane ikkje løsna før etter vel 10kkm, begge Aeroane hadde vel rundt 4kkm på mäter'n, so litt meir kraft ville kome seinare, heldigvis.

Ellers vart det ein liten test av navisystemet i 9-3, eg synes det fungerte bra. Likte spesiellt den saken på infodisplayet oppe på dashbordet som varsla om rundkøyringar osv. Kjekk sak. Eit minus for potensielle kundar er rett nok at det var ei svensk stemme som geleida, men for meg var ikkje det noko problem. Synes også kartet var ein smule dårlig, ved stikkprøve på kva stadnamn som låg inne sakna eg ein del namn, men mulig dei låg under gateadresser og ikkje stadnamn. Er eit lite forbetringspotensiale, men alikavel betre enn forrige gong dette vart prøvd.

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Medlemsnummer: N237
Navn: Jørgen Tveiterås
Bil: GM
Sted: Geiranger, sunnmøre
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 30 sep 2004, 07:31

Hei hjelle.

Jeg skal teste denne caravanen på lørdag, lurer på hvilke biler som er med?
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Aeroild
1.2 bar
1.2 bar

Legg inn av Aeroild » 30 sep 2004, 08:04

Hjelle, N6 skrev:Foressten fysste gong eg køyrde 6-trinns manuell kasse i SAAB, og det fysste som møtte meg var faktisk ein bil som ikkje som stod i revers når nøkkelen var ute. Fysste gong det er registrert på ein SAAB med nøkkelen på rette plassen. :(
Dette gjelder vel alle 9-3SS. Tiden da bilen må stå i revers før nøkkelen kommer ut er forbi... Men i instruksjonsboka står det faktisk at man skal sette den i revers.
Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 30 sep 2004, 11:26

Hjelle, N6 skrev: Foressten fysste gong eg køyrde 6-trinns manuell kasse i SAAB, og det fysste som møtte meg var faktisk ein bil som ikkje som stod i revers når nøkkelen var ute. Fysste gong det er registrert på ein SAAB med nøkkelen på rette plassen. :(
Dette er vel ikke første gangen, ikke reint få biler som girlåsen er ødelagt på..
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 30 sep 2004, 13:51

Freshmaker skrev:Hei hjelle.

Jeg skal teste denne caravanen på lørdag, lurer på hvilke biler som er med?
Ein god del, etter husken var desse med:

9-5 Aero Estate, aut
9-5 2.2 TiD Estate, aut
9-3 1.9 TiD 150hk, man
9-3 Aero, aut
9-3 2.0t, aut
9-3 cab 1.8t, aut
9-3 1.8i, aut

Trur dette var det heile, er ikkje heilt sikker, men alle motorar var representert på 9-3 sovidt eg kunne registrere, 9-5 hadde berre Aero'n og 2.2TiD-en.
Ellers var det berre 9-3 TiD som var manuell, resten var automat.
Huskar desverre ikkje kva utstyrspakkar bilane hadde, men trur det stort sett var Vector og Arc, bortsett frå 1.8i som hadde buisnisspakken Linear+.
Var somsagt kun Aeroane og 9-3 TiD eg køyrde, dei andre bilane stussa eg ikkje so alt for mykje i. Er usikker på kva motorisering cabban hadde, men meinar på det var 1.8t, mulig det fanns ein 1.8t med tak også.
Ihvertfall får en som kunde bra innblikk i kva 9-3 har å tilby, men synes der kunne ha vore nokre bilar med manuellt gir, og at dei kunne ha hatt ein 2.0t eller 2.3t 9-5 sedan der også, Aeroen kunne gjerne hatt manuellt gir. 9-5 som sagt litt svakt representert, men det har nok med at 9-5 er ein gammal bil, og det er 9-3 SS som skal visast fram.

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 30 sep 2004, 16:13

Kunne godt vært en 9-5 2.3t også med ja.. Får se på det på lørdag... 8) Er vel 9-5 og den nye dieselen som er mest interessant..
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 04 okt 2004, 12:28

Var på lørdag og tok en titt på saab i caravanen.. Regisrerte endel biler i denne caravanen:

Saab 9-5:
9-5 2.2TiD grå estate (automat?)
9-5 2.0t sedan automat
9-5 Aero estate automat

Saab 9-3:
1.8i Manuell
1.8t Automat
1.8t automat Cab
1.9TiD 6-trinns manuell
2.0t automat
9-3 Aero

Av noen av disse bilene var det flere biler..

Jeg kjørte 9-5 Aero og 2.0t, 9-3 cab og 9-3 TiD..

Det jeg for første gang prøvde her var for det første navigasjonsystem, som faktisk funker bra.... Dette var på 9-3 diesel..

Det var jo ogsåå digg med ventilasjon i setene (9-5 2.0t).

MEN det jeg likte beste var nok faregn/karosseriet på på 9-5 2.0t
(svart sedan).. Dette var rett og slett min favoritt her, hvis man ser bort ifra motoren som er i aeroen..

Ting jeg ikke liker:
-dashbord i 9-3
-sittestilling i caben
-Fronten på 9-5 Aero er litt for mye ford..
-prisene
-Caben kan ikke slåes opp/ned når bilen ikke står i ro..

MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 okt 2004, 12:53

Grunnen til at det var fleire bilar i Bergen er nok at også forhandlaren sine vanlige demobilar også er stillt til disp.
I Ålesund er det pr. dags dato ingen nye bilar som kan prøvast, ALT er utselt, i påvente at M05... :D
Den nyaste bilen dei har inne er ein av fjorårets karavanbilar, ein limegrøn 9-3 2.0t cab i M04-utgåve. Ellers er alt utselt. Må vere både godt og gale på ein gong, men som ein av dei tilsette der sa, det finns fleire bilar i Trollhättan... :lol:

1.9 TiD-en hadde vel prøveskilt der nede i Bergen også?

Brukeravatar
Aeroild
1.2 bar
1.2 bar

Legg inn av Aeroild » 04 okt 2004, 13:12

Freshmaker skrev: Ting jeg ikke liker:
Jeg trodde at taken kunne betjenes når bilen gikk i inntil 30km/t. Dette blir i alle fall ofte nevnt i tester jeg har lest.
Arild
2003 Saab 9-3 Vector
1997 Porsche Boxster
God created turbo lag so V8's could have a chance

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 04 okt 2004, 15:21

Hjelle: Bare en av disse bilene var regisrert i bergen. Vet at 9-5 2.0t ikke hører til i Bergen...

Aeroild: Dessverre, skulle ta ned taket i ca. 20 km i timen, fikk opp på displayet at bilen måtte stoppes først..
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
HappyCamper
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Sted: Tromsø

Legg inn av HappyCamper » 04 okt 2004, 17:30

Ting jeg ikke liker:
-dashbord i 9-3
-sittestilling i caben
-Fronten på 9-5 Aero er litt for mye ford..
-prisene
Jeg synes og at dashbordet i 9-3 ser litt kjipt ut uten den store navien. Er ikke helt enig når det gjelder sittestilling, jeg likte spesielt de nydelige setene i caben. Vet ikke om de går an å sammenligne med setene i 9000 Aero, men jeg vet at de er noen av de beste setene jeg har sittet i. La også merke til at speilene automatisk justerte etter hvordan man justerte førersetet.
Når det gjelder fronten på 9-5 Aeroen så synes jeg den er pen, det blir spennende å se hvordan den nye generasjonen 9-5 blir seende ut. Enig med deg vedr. prisene, dersom 9-5 Estate 1.9 TiD 150hk blir å koste 550 000 - 600 000 så tror jeg at jeg kommer til å vurdere andre alternativer. Jeg vet at Mercedes lager dieselmotorer som går 1 000 000 km til nesten samme pris og har samme effekt og dreiemoment som Saabs Fiat diesel.
Et annet alternativ er jo å holde seg til bensinutgavene, da vet man iallefall at man ikke får maskinras med det første.
Når det gjelder caben så synes jeg ikke det gjør noe om man må stå stille for å slå opp/ned taket. Dette er helt sikkert av sikkerhetshensyn.

onkelalkohole Bilde
96 ng900 SE Turbo

Brukeravatar
Jørgen N237
MAX BOOST
Kontakt:

Legg inn av Jørgen N237 » 04 okt 2004, 19:59

Hei..

Fiat er jo kansej den fabrikanten som ligger lengst fremme på diesel motorer, så tror ikke vi skal kødde mde den altså..

En av selgerene fra en saab forhandler på østlandet sa også at stasjonsvognen av 9-3 blir lansert på geneve utstillingen til våren og levering neste høst..

mvh
jørgen
Styrer med DAB og AUX

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 04 okt 2004, 21:57

9-5 kjem ikkje til å koste so mykje med 1.9 dieselen når den motoren kjem i 9-5.
3.0 TiD Estate kostar no pr. i dag ifrå 534 400:- i Linear-utførelse til 560 400:- i Vector-utførelse.
2.2TiD kostar frå 401 900:- i Linear til 427 900:- i Vector-utførelse.

1.9 TiD 8V kjem sikkert til å verte ca. 20 000 billigare enn 2.2TiD grunna lavare avgift, 16v sansynligvis nokre kroner meir, la meg tippe omtrent 5-10 000 høgare pris. So avhengig av utstyrspakke som du vel til burde det vere mulig å få ein greit utstyrt 9-5 1.9TiD 16v til omtrent 450kkr NÅR den kjem på markedet, mest sansynlig neste modellår, eller når 9-5 kjem i ny drakt. Mest sansynlig er vel at den ikkje kjem før 9-5 vert bytta ut / kjem med ny modell, ellers hadde vel også 9-5 fått motoren i år.

Ang. 1.9TiD-motoren er faktisk SAAB nokre av dei siste som tek motoren i bruk, Alfa Romeo har då brukt denne motoren i lengre tid, likso har Fiat og vel også Opel. Er igrunnen litt forundra over at 9-3 SS i det heile tatt vart lansert med 2.2 TiD trudde faktisk at den skulle på den nyare dieselmotoren frå starten av. So den motoren er nok nøye testa, og held like bra som bensinmotorane, for den slags testing har nok ingentinggjørane i thn. hatt tid til å gjere unna.

Men noko anna er vel om MB sine CDI-motorar er like solide som dei gamle motorane, dei eg har høyrt uttale seg om det tvilar. Husk på at det er snakk om eit litt større effekt uttak pr liter enn 78hk eller noko slikt frå ein 2.4 liter som var trenden før. En ser 3-literen frå SAAB, det burde vere mulig å hente ut over 200hk ifrå den motoren spør du meg, pr. no er det 176hk, tenk kva slags racer det hadde vorte med 30-40hk eksta... Eit anna spørsmål er vel då om girkassene tåler det ekstra momentet... :?

Svar