Har noen andre forslag? Har tenkt mye på andre saaber i samme prisklasse men det er det med plassen........
Moderator: Moderatorer
Selvfølgelig!! Velkommen skal du være!!Vil så gjerne ha saab! skrev:Men jeg fortsatt Saab entusiast. Kan jeg være medlem i klubben for det?![]()
Vel talt!Trond N47 skrev:Tror du at du får mere inn i en 9-5 estate enn i en og900? Legg ned baksetet og se selv! Evt en 9000 CC/CS. Stasjonsvogn er oppskrytt!
Du er selfølgelig velkommen i klubben, ved å melde deg inn får du også greie rabattar på saker og ting. Om du handlar på rette plassane er det fort gjordt å tjene inn medlemmskapet...Vil så gjerne ha saab skrev:Vel takk for det! Det er en veldig god stemning her på forumet, det er hyggelig!![]()
Skal se litt på 9000cs, men det er veldig fristende med en Aero!
Har selv hatt en S4 2.2 turbo (hadde en Saab samtidig) og det skal sies at den var veldig morsom på vinterføre. Det var svindyrt i vedlikeholdskostnader (eks 3000 for en bremseskive foran og dette var forbruk på denne modellen). Hadde den i et år og solgte den igjen. Bagasjeromsplassen i denne er veldig dårlig samt at bakseteplassen ikke er den beste.Christian N076 skrev:Apropos SAAB vs. Audi.
Jeg hadde tidligere en GM 900 SET, og en kollega hadde en Audi S6. Vi sjekket data på finn.no, og fant ut at min bil hadde bedre bagasjeplass en han sin (Quattro stjeler dybde på gulv). Jeg hadde også Speedparts Steg 1, og fikk dermedd langt bedre hk/tonn forhold enn han (2.3 biturbo) for en langt billigere penge, og med langt lavere forbruk og serviceutgifter. Nå skal det innrømmes at hans bil var bedre på svingete vei, men han var sjanseløs på forbikjøringer. Å gi gass på mitt andregir var som å tråkke på en landmine.....
Tips:Vil så gjerne ha saab skrev:Skal se litt på 9000cs, men det er veldig fristende med en Aero!