jeg liker jo å dra på litt

Litt bekymret!!! takker for svar og tips

Moderator: Moderatorer
Vil ikke anbefale å etterfylle olje med mindre du er helt sikker på hvilken olje som er på fra før (siden den akkurat er kjøpt). Blanding av oljetyper/viskositet er en stor uting. Bytt heller oljen først som sist.doo-kie skrev:Fyll opp til fult og følg med om det fortsetter. Da kan du komme med oppdatering.
Ettersom du bare har kjørt bilen 3000km. Kan være såmangt til oljeforbruket.
Turbo, veivhusvent, stempelringer oljekvalitet. osv.
Så min anbefaling er at du kjører litt til og ser om det er slik. Bytt gjerne olje også!
Gjer det!! Eg oppdaga litt for seint at registerkjedestrammeren på min var heilt ute. Prøver for harde livet å få det regna som reklamasjon innen 6 mnd, ikkje fullt så enkelt som innanfor garantiperioden..Daniel2.3t skrev:Jeg har fortsatt garanti på bilen, siden det var 3 md garanti på den, så kanskje jeg skal ringe og si at jeg syntes den bruker litt mye olje? Så ser de på det...
Ikkje alle har isolasjonsmatta montert, men slik skal siste versjon pr dag dato sjå ut, her med blant anna t-stykket på slangen påHar heller ikke peiling hvordan jeg ser om det er den nye veivhusventilasjonssatsen? hvordan ser jeg det?
TakkTor N12 skrev:Var jo uleselig innlegget ditt Para så jeg fikset det slik at alle ser hva du skrev