Slik som Mercedes har blant annet?
Vet at da lyser park og sprederne når man låser opp bilen

Hadde vært tøft å hatt

Er en 2007 9-5 tids forresten

Moderator: Moderatorer
Ja regner med det, har ikke hentet bilen enda, men det gjør da det til og med på min 98mod 9-3MortenW skrev:Kupe-lyset går vel på når du låser opp?
Lead Me To the Car Light: Kan programmeres med tech2 til at også parklysene skal lyse samtidig, hvertfall er det slik på 9-3...
Joda, men kan ikke skryte av at det lyser opp så veldig myeAleks-ander_N948 skrev:På 9-3ss er nå dette orginalt, er en ekstra knapp på nøkelen du trykker på så kommer parklysene og blinklysene på sidene på
Ja den tror jeg at jeg har settAleks-ander_N948 skrev:På 9-3ss er nå dette orginalt, er en ekstra knapp på nøkelen du trykker på så kommer parklysene og blinklysene på sidene på
Du får rullemale den grønn og henge på glitter og stas.Arnljoth N1530 skrev:Skulle da være enklere hvis alt av lys slo seg på ? Faderns Skoda Superb lyser opp som et juletre hvis det er mørkt og man låser opp bilen
hehe, off-topic, men ser for meg scenarioet; du låser opp bilen i bekmørket, så er den tilfeldigvis rett foran deg og blender deg så til de grader. så finner du ikke engang fram til dørhåndtaketEdHunter N815 skrev:Du får rullemale den grønn og henge på glitter og stas.Arnljoth N1530 skrev:Skulle da være enklere hvis alt av lys slo seg på ? Faderns Skoda Superb lyser opp som et juletre hvis det er mørkt og man låser opp bilen
Men ja, det stemmer at SS/SC har slike lys orginalt, jeg synes det er ganske praktisk. Enig i at mer enn park og blinkers ville vært overkill, man skal jo ikke bli blendet heller.
Derfor hadde det vært fint å fått park og spredere til å lyseEdward N812 skrev:hehe, off-topic, men ser for meg scenarioet; du låser opp bilen i bekmørket, så er den tilfeldigvis rett foran deg og blender deg så til de grader. så finner du ikke engang fram til dørhåndtaketEdHunter N815 skrev:Du får rullemale den grønn og henge på glitter og stas.Arnljoth N1530 skrev:Skulle da være enklere hvis alt av lys slo seg på ? Faderns Skoda Superb lyser opp som et juletre hvis det er mørkt og man låser opp bilen
Men ja, det stemmer at SS/SC har slike lys orginalt, jeg synes det er ganske praktisk. Enig i at mer enn park og blinkers ville vært overkill, man skal jo ikke bli blendet heller.