Timon skrev:Jeg må nesten legge til at jeg kjøpte min 9000 når den hadde gått ca 250.000 og har kjørt ca 50.000 etter det. Og den bilen har tålt MYE herjing etter at den passerte 250.000

Så er nok mye bil igjen enda, men er jo moro med ny bil også da

Skjønner hva du mener liker bilen veldig godt, har bytta bremser,dempere,førersete,bensinpumpe,tenningslås, fronthøytalere, (originalt?) sony anlegg, div slanger. Ingen synlig rust, men durer ei pumpe e.l. i v. bakdør- sentrallås sliter, ryker blått i starten,lukter varm frostveske i kupe, 2 bolter i eksosmanifold knekt,abs kommer o går,piper å raller i AC. kjente ting tenker jeg. Som du bekrefter blir stas med nytt å da.
Saken er at jobben dytter på meg en firmabil (2-seter) jeg ikke kan uttale navnet på engang,(gjettekonk?) så da må vi ha en hovedbil å stole på som kona kan bruke i hverdagen også.
mange gode råd her,
er vel avgjørende når den oppdateringen av ventilering er gjort.
Hva med den diesel utgaven? virker undermotorisert
Ser jo ut som jeg kan få mye bil for 180 om jeg finner den rette, men eldre en 2005