Har en Saab 9-5 2001 modell, Steg 1.
Lurer da på:
1) Hvilken dump bør jeg kjøpe? Tilbehør?
2) Får denne no positiv virkning på akselerasjonen?
Mvh Saab-frelst, men mindre flink Saab-eier!
Moderator: Moderatorer
Den bilen SKAL ha en resirkulerende avlastningsventil!stpl skrev:Har desverre for lite greie på bil..
Har en Saab 9-5 2001 modell, Steg 1.
Lurer da på:
1) Hvilken dump bør jeg kjøpe? Tilbehør?
2) Får denne no positiv virkning på akselerasjonen?
Mvh Saab-frelst, men mindre flink Saab-eier!
Det er coilene på motoren, det røde "lokket" du ser på toppen av motoren dinJimmen skrev:Hvor og hva er tennkasseten?!
91mod 9000 2.3 turbo. 200hk.
Åja, coilene. da forsto jo jeg og det.. tennkasseten har jeg ikke hørt før..Tor N12 skrev:Det er coilene på motoren, det røde "lokket" du ser på toppen av motoren dinJimmen skrev:Hvor og hva er tennkasseten?!
91mod 9000 2.3 turbo. 200hk.
Fjern filteret og sett tilbake original luftfilterboks og filter! Om du vil vite hvorfor så kan du jo søke litt, dette har vært oppe en del ganger.redblonde skrev:Må innrømme at jeg har fint lite peiling på turboer og sånt, men jeg prøver stadig å lære
Jeg har en 2002 9-3 2.0t som er chippet til 220 hk (har jeg blitt fortalt). Monterte greenfilter (universalt) for noen uker siden og er fornøyd med lydenNår jeg nå har lest gjennom det som er skrevet her blir jeg litt i tvil om jeg kan skade motoren ved å ha dette filteret? Er det noen som kan hjelpe en stakkars forvirret blondine her?
Timon skrev:900en min tok fyr en gang, men det gikk bra for jeg rakk å slukke...
Men det betyr ikke at brann i bil er bra.