Har bygd om fra AS2 til AS3 med original navi (05 Denso) i bilen sammen med et SonyEricsson HCB-700 handsfree bluetooth sett (mot en SE W880i, lyd mutes osv under samtale), og dette har fungert bra lenge. Nå i helga ble plutselig lyden mye lavere når jeg er i telefonsamtale, så selv om volumet er på maks, er det veldig lavt og vanskelig å høre hva som blir sagt, men de jeg snakker med (har prøvd tre forskjellige) hører godt hva jeg sier. Har prøvd å endre på hastighetsavhengig volum på navi/radio uten at det hjelper, samt å slå av og på tenning, mobil osv. Noen som har en idé om hva som kan ha skjedd ?
/Birger
Plutselig lav lyd under telefonsamtale med BT handsfree
Moderator: Moderatorer
- Birger N372
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N372
- Navn: Birger
- Bil: MY05 Saab 9-5 Aero (solgt)
- Sted: Grimstad
- Birger N372
- 1,5 bar
Re: Plutselig lav lyd under telefonsamtale med BT handsfree
Har sjekket litt mer og funnet ut at lyden er OK igjen så fort jeg setter inn den gamle AS2 radio/CD/kassett spilleren, men mye lavere igjen når jeg setter tilbake Denso navi'en. Finner ingen innstillinger på Densoen som har med dette å gjøre. Det fungerte som sagt i lang tid for plutselig å bli veldig lav lyd. Er det noen som har noen idé om hva problemet er ?
-
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N2328
- Navn: Morten
- Bil: 9-3 SE -02
- Kontakt:
Har du faatt loest problemet?
Noen mulighet for aa proevebytte med en annen Denso?
Noen mulighet for aa proevebytte med en annen Denso?
Morten W
Oslo
9-3 SE -02
A3 -11
W202 280 Esperit -94
Oslo
9-3 SE -02
A3 -11
W202 280 Esperit -94
- Birger N372
- 1,5 bar
Problemet er ikke løst nei... Har ingen annen Denso å bytte med. Hørte med et Saab verksted, og de mente det kunne være noe med forsterkeren i selve Denso enheten. Høres rart ut for meg, da må den isåfall kun forsterke HF lyd og ikke radio/CD, som har normalt lydnivå. Får kanskje høre med et elektronikk-verksted om de kan se på spilleren, det er selfølgelig ingen garanti lenger...