Fikk omsider byttet nettet i grillen etter ett heller ublidt møte med en vedkubbe
Takk til EirikN396 for kjapp handel på SDCC i fjor
Moderator: Moderatorer

Spørs, hvor varmt er det i Spania?:Pzero900t skrev:sitti å sett på "ny" bil.....
bare bli kvitt bilen og campingvogna i Norge så blir det bil igjen på meg å.... KIIIIIPT å gå uansett hvor man skal....
Noen som har litt medlitenhet for en stakkars sjel som sitter i Spania å drømmer om 9-3 AERO cab????
ikke så ille på solfyldte dager... bare ca +22 til 25....Torkil_N1282 skrev:Spørs, hvor varmt er det i Spania?:Pzero900t skrev:sitti å sett på "ny" bil.....
bare bli kvitt bilen og campingvogna i Norge så blir det bil igjen på meg å.... KIIIIIPT å gå uansett hvor man skal....
Noen som har litt medlitenhet for en stakkars sjel som sitter i Spania å drømmer om 9-3 AERO cab????
Kjøpt heller MX-5, mye bedre kjøreegenskaper.zero900t skrev:Spania å drømmer om 9-3 AERO cab????

zero900t skrev:ikke så ille på solfyldte dager... bare ca +22 til 25....Torkil_N1282 skrev:Spørs, hvor varmt er det i Spania?:Pzero900t skrev:sitti å sett på "ny" bil.....
men regna så å si hele siste uka da, om det er no trøst, men fortsatt temp på rundt 16-18 grader...
Til hvilken pris?lie_N509 skrev:Eller Z4, så får du god lyd i tillegg