kristianur N1169 skrev:Jeg fant bilen min på Google Maps her om dagen
nei F***, du kødder eller
Moderator: Moderatorer

kristianur N1169 skrev:Jeg fant bilen min på Google Maps her om dagen
Går ut i fra at han så google sin bil fartende rundt derTrym N1290 skrev:kristianur N1169 skrev:Jeg fant bilen min på Google Maps her om dagen
nei F***, du kødder ellerEr litt sykt at du skulle finne igjen bilde av bilen din på et helt tilfeldig bilde på en helt tilfeldig vei

Hahaha, det tror jeg må være bilen til Christian fra klubbenHjelle, N6 skrev:Når det er på snakk om Googlemaps, fann eg denne godbiten etter å ha mimra veiane longs Sognefjorden
Ja, jeg la også merke til detHjelle, N6 skrev:Er ikkje umulig Eirik, ser innmellom sladdinga av nummeret at den har skilt med "N" på, og det ert vel ikkje altformonge Sonett III som har.

Dette stemmer veldig bra. Vi var på båten sammen med GoogleMaps BilenEirik N396 skrev:Hahaha, det tror jeg må være bilen til Christian fra klubbenHjelle, N6 skrev:Når det er på snakk om Googlemaps, fann eg denne godbiten etter å ha mimra veiane longs SognefjordenSamme som er avbildet her:
http://www.flickr.com/photos/24085929@N ... 570703218/

Er Clutch her på forumet som har bygd den om til 9k stasjonsvogn.MODELLEINFO
Merke: LANCIA
Modell: THEMA
Typ: 2.0
Registreringsår: 1985-1989
TYPEINFO
Karosserikode: 834
Motorkode: 834.B.000
Motoreffekt: 88

Og etter litt roting i arkivet fann eg også dei to replika-Sonettane som er bygde:Hjelle, N6 skrev:Litt research (Motorhistorisk Magasin-boka), og eg kom fram til dette:Peter skrev:Begge deler er riktigjeg mener å huske å ha hørt at denne ble krasjet, ombygd, og så bygd tilbake igjen til orginal i senere tid.
#1 (kvit) finns på museumet
#2 (raud) står vel på GM Heritage, foressten blir det spennande å sjå kva som skjer med bilane der...
#3 (raud) privat samlar i Sverige
#4 (grøn) er vel den som er omtalt her. Bygd om til coupe på midten av 60-talet, deretter kræsja. Står ingenting om rep.
#5 (blå finns også på museumet
#6 (kvit med blå rand) privat samlar i USA.