Polert
gummi fornyet fra autoglym (overraskende bra) på alle plast lister
Plukket ut passasjer stol og reparert ryggen
ryddet og støvsugd + renset litt interiør
Artig med fin vær
Moderator: Moderatorer

Du får be de etterstramme toppenArnesl N1394 skrev:Også peilet olje.. og nå har jaggu gammel'n begynt å svette olje i toppen også gitt.. Ruller vel inn til service iløpet av ei uke eller to..
Er du på Skjold, Jørgen? Ing-Kp?Jørgen 900 skrev:Nærmeste jeg kommer SAAB disse dager, er SAAB Scania. Da jeg driver å kjøre opp til C-lappen fortida, og da er det Scania P-113 som gjelder!

Neida, er i Bardufoss. Nærmere bestemt Rusta leir. CSS ! Driver med kursing nåAleks_ skrev: Er du på Skjold, Jørgen? Ing-Kp?Der var jeg, før jeg begynte på befalsskole

Jepp, hvis jeg ikke gjør det selv i morgen da, har ei planlagt ei økt da også..Aleks_ skrev:Du får be de etterstramme toppenArnesl N1394 skrev:Også peilet olje.. og nå har jaggu gammel'n begynt å svette olje i toppen også gitt.. Ruller vel inn til service iløpet av ei uke eller to..![]()
Ah, stemmer det! Da var det en annen en jeg kjenner som er på Skjold daJørgen 900 skrev:Neida, er i Bardufoss. Nærmere bestemt Rusta leir. CSS ! Driver med kursing nåFikk gledelig beskjed om at vi har 4 uker sommerferie her om dagen og
Det blir godt!
Ikke dumt detArnesl N1394 skrev: Jepp, hvis jeg ikke gjør det selv i morgen da, har ei planlagt ei økt da også..

Har 225/45 17. V merkede Michelin Primacy. Godt fornøyd med de dekkene. Stillegående, og lite sporing.NjalVM skrev:...Kva dimensjon du har på dekka?.....