Hei.
P1925 er pga nada signal fra tcs/abs modul. Dette kan komme av følgende:
-Brudd i kontakt/ledning->forsøk å ta av kontakten på tcs/abs modul og rens.
-Blåst sikring->se i sikringsboksen
-Brudd internt i boksen. Strøm inn på printkortet er det brudd i. Den(kretsen) består av 2 ledere som brytes pga tretthetsbrudd. Dette kan enkelt fikses om man har god kunskap innen for micro lodding. Det er vanskelig å få et størrelsesforhold, men kan si at jeg dreiv å rensa ei nål

Hvor og hvordan = PM
P1460 er pga feil eller manglende startsperre kode. Denne kan komme pga feil i ECU(t7), Twice(tyveri alarm modulen) eller MIU(speedometer enheten). Hvordan du kan ha fått dette er litt vanskelig å finne ut av uten å være dær fysisk. Du kan få noen til å koble seg inn med tech2 og sjekke litt på modulene for å se om de responderer. Gjør de så kan de forsøke å programere immo på nytt. Min teori er at din "HOVED" nøkkelen din har en defekt i senderen. For det er slik at; Når du låser deg inn og setter nøkkelen i tenningslåsen så er det ikke nok at den passer, det sitter nemmelig sender(nøkkel) og mottaker(tenningslås) der som leser inn en unik kode og sender denne videre til twice. er ikke denne rett så nekter twice å gi start signal til ECU(hjærna). ->Forsøk å start med reserver nøkkel.
Gi tilbakemelding
Bilde av TCS/ABS modulen. Umulig å se, men på alle de lederene i toppen på kortet dær er det supereledere som er tynenre enn et hårstrå
Mvh. Pål Magne